اینستاگرام آپارات یوتیوب

طراحی و دکوراسیون سرویس بهداشتی لوکس و لاکچری

شنبه, 28 فروردین 1400

3693 نفر 0 نظر
طراحی و دکوراسیون سرویس بهداشتی لوکس و لاکچری

امروزه بسیاری از مردم به دنبال ایده‌های خاص برای داشتن یک سرویس بهداشتی لوکس می‌باشند. در این مقاله قصد داریم در مورد سرویس بهداشتی لوکس یکسری ایده جذاب و لاکچری به شما همراهان عزیز بدهیم. سبک مدرن می‌تواند برای افراد مختلف شامل ایده‌ها و چیزهای متفاوتی باشد، اما به‌طورکلی، هنگامی‌که ما به طراحی مدرن اشاره می‌کنیم با برخی از مفاهیم و استراتژی‌های مشابه هم اغلب برمی‌خوریم. ازجمله این ایده‌های کلی برای داشتن سرویس بهداشتی مدرن و زیبا و دیزاین حمام می‌توان به مواردی همچون بهره‌گیری از بهترین کاشی سرویس بهداشتی، وسایل تزیین دستشویی، شیرآلات، کابینت روشویی، نورپردازی سرویس بهداشتی و غیره اشاره نمود. به عنوان مثال رنگ کاشی دستشویی می‌تواند خیلی در دکوراسیون سرویس بهداشتی لوکس و لاکچری نقش داشته باشد زیرا انتخاب هر طیف رنگی نشان‌دهنده‌ی یک سمبل است. ترکیب رنگ‌ها می‌تواند یک هارمونی فوق‌العاده‌ به سرویس بهداشتی ببخشد.

 

طراحی سرویس بهداشتی لوکس

 

همچنین وسایل تزیینی کوچک ممکن است ازنظر شما جزئی باشند اما همین پارامترهای کوچک در طراحی سرویس بهداشتی لوکس ایرانی مهم هستند. امروزه شیرآلات در طرح‌ها و قابلیت‌های مختلفی در بازار موجود است اگر می‌خواهید با کمترین هزینه یک سرویس بهداشتی لاکچری ایرانی داشته باشید پیشنهاد ما به شما تعویض کردن شیرآلات خود است البته باید این نکته را بدانید که شیرآلات شما باید متناسب با روشویی شما انتخاب شود. یکی دیگر از پارامترهای ارزان‌قیمت برای شما می‌توانند نورپردازی باشد شما حتی می‌توانید با انتخاب نورپردازی مناسب روی بخشی از سرویس بهداشتی لوکس یا حمام شیک خود فوکوس نمایید. برای مثال قسمت روشویی کابینتی یا جایی که وان جکوزی شما قرار دارد. در ادامه به برخی دیگر از ایده‌های لوکس و مدرن به‌صورت دسته‌بندی‌شده اشاره‌شده است.

  1. بهترین رنگ کاشی دستشویی
  2. نورپردازی
  3. پنجره‌های تمام‌قد
  4. گل و گیاهان
  5. تضاد طیف رنگی کاشی
  6. استفاده از شیشه‌های شفاف
  7. کابینت روشویی
  8. انتخاب توالت فرنگی مناسب
  9. گلیم
  10. وان های جکوزی
  11. تابلو نقاشی
  12. شیرآلات لوکس
  13. وسایل تزیینی سرویس بهداشتی

 

سرویس بهداشتی لاکچری

 

بهترین رنگ کاشی دستشویی برای یک سرویس بهداشتی لوکس

برای اینکه یک سرویس بهداشتی و حمام لاکچری داشته باشید انتخاب رنگ کاشی دستشویی بسیار مهم است زیرا می‌توانید سرویس بهداشتی خود را به نقطه کانونی تبدیل کنید. با استفاده از انواع کاشی و سرامیک سرویس بهداشتی مدرن، مانند کاشی‌های طرح دار و رنگارنگ، یک حمام زیبا و سرویس بهداشتی لوکس خواهید داشت.  مسیر کاشی را به سمت دیوار پشت وان نیز ادامه دهید. همچنین اگر شما یک سرویس بهداشتی لوکس کوچک می‌خواهید سعی کنید تا از طیف رنگی روشن استفاده کنید.

 

 

 

سرویس بهداشتی لوکس کوچک

 

همیشه نباید هزینه زیادی پرداخت کنید تا یک سرویس بهداشتی لاکچری داشته باشید. شما می‌توانید با استفاده از تکنیک نورپردازی سرویس بهداشتی یک سرویس بهداشتی شیک ایرانی داشته باشید همچنین با انتخاب نورپردازی می‌توانید سرویس بهداشتی خود را بزرگ‌تر جلوه بدهید یا برای اینکه روشویی خود را فوکوس قرار دهید از تکنیک نورپردازی استفاده کنید.

 

 

 

سرویس بهداشتی لاکچری ایرانی

 

استفاده از شیشه‌های شفاف در طراحی سرویس بهداشتی لوکس

ویژگی دیگر بسیاری از طراحی سرویس بهداشتی لوکس، نقشه‌ای باز است که معمولاً شامل دیوارهای شیشه‌ای شفاف در اطراف دوش‌ها است. این امر خصوصاً در سرویس بهداشتی لوکس کوچک بسیار مناسب است. همچنین استفاده از پنجره‌های تمام‌قد در سرویس بهداشتی لوکس که به حیاط یا گلخانه شما باز می‌شوند می‌تواند یک پیشنهاد عالی برای سرویس بهداشتی‌های مدرن و زیبا باشد. امروزه با استفاده از این ایده   در طراحی سرویس بهداشتی لوکس نه‌تنها احساس نزدیکی به طبیعت را ایجاد می‌کنند بلکه تهویه عالی حمام را نیز فراهم می‌کنند.

 

سرویس بهداشتی شیک ایرانی

 

استفاده از گل و گیاهان برای طراحی یک سرویس بهداشتی شیک ایرانی

برای طراحی و دکوراسیون سرویس بهداشتی لاکچری ایرانی شما می‌توانید از با استفاده از کانتینرهای دیواری یک نقطه کانونی ایجاد کنید. این گیاهان دیواری یک قسمت سفید و ساده از سرویس بهداشتی شیک ایرانی برای شما طراحی می‌کنند و قادرند  سرسبزی و حس طراوت را به ارمغان ‌آورند و مرز رنگارنگ کاشی‌ها را متعادل می‌کند.

 

سرویس بهداشتی مدرن و زیبا

 

استفاده از تضاد طیف رنگی کاشی برای سرویس بهداشتی مدرن و زیبا

شما می‌توانید برای ایجاد یک فضای سرویس بهداشتی لوکس از رنگ‌های کاشی متضاد و ترکیب آن‌ها استفاده کنید. این تکنیک به شما کمک می‌کنند تا بیننده را فریب بدهید تا فضای بزرگ‌تری به نظر برسد.

 

سرویس بهداشتی مدرن و زیبا

 

نقش کابینت روشویی در داشتن یک سرویس بهداشتی لاکچری

انتخاب یک کابینت روشویی مناسب می‌تواند یک جلوه زیبا به سرویس بهداشتی شما دهد. با استفاده از روشویی کابینتی شیک شما می‌توانید یک سرویس بهداشتی و حمام مدرن داشته باشید. البته انتخاب روشویی کابینتی بسته به مدل‌های متفاوت نیازمند فضای متفاوتی برای نگه‌داری وسایلتان دارد.

 

طراحی سرویس بهداشتی لوکس

 

اگر طراحی سرویس بهداشتی لوکس برایتان اهمیت دارد سعی کنید از یک توالت عالی استفاده کنید. در توالت‌های ایرانی از دو نوع توالت ایرانی و توالت فرنگی استفاده می‌شود. امروز فضای دستشویی های مدرن معمولاً کوچک است بنابراین یک پیشنهاد عالی انتخاب توالت می‌تواند توالت فرنگی تاشو و ثابت باشد. این گزینه می‌تواند یک انتخاب خوب برای سرویس بهداشتی لاکچری کوچک و حمام های زیبا شما باشد.

 

سرویس بهداشتی لاکچری

 

استفاده از گلیم در طراحی دکوراسیون سرویس بهداشتی لاکچری ایرانی

برای داشتن یک سرویس بهداشتی لوکس ایرانی می‌توانید از گلیم‌های کوچک استفاده کنید که امروزه در طرح‌ها و رنگ‌های مختلف موجود است این گلیم‌ها مکانی نرم برای ایستادن هنگامی‌که پای‌برهنه هستید نیز فراهم می‌کنند.

 

سرویس بهداشتی لوکس کوچک

 
تابلو نقاشی در دکوراسیون سرویس بهداشتی شیک

برخی افراد فکر می‌کنند که تابلوهای نقاشی یا آثار هنری مثل مجسمه و غیره تنها در اتاق‌خواب و سالن پذیرایی کاربرد دارد اما این‌گونه نیست. اگر دوست دارید که یک سرویس بهداشتی لاکچری ایرانی داشته باشید استفاده از تابلو نقاشی یا آثار هنری می‌تواند پیشنهاد خوبی باشد.

 

سرویس بهداشتی لاکچری ایرانی

 
شیرآلات لوکس در طراحی دکوراسیون سرویس بهداشتی لاکچری

با خرید شیرآلات لوکس می‌توانید یک سرویس بهداشتی لاکچری ایرانی داشته باشید شیرآلات یکی از پارامترهای مهم است که می‌تواند تغیری را در سرویس بهداشتی شما ایجاد کند اما نکته‌ای که هنگام خرید باید در نظر باید بگیرید این است که شیرآلات خود را متناسب با دیگر پارامترهای موجود در سرویس بهداشتی خود انتخاب نمایید. جنس بیشتر شیرآلات سرویس بهداشتی از کروم و نیکل هستند. شیرآلات انواع مختلفی دارند که هرکدام ویژگی خاص خود رادارند نظیر تنظیم دما و همچنین چشم خودکار که با توجه به نیازتان می‌توانید آن‌ها را انتخاب کنید.

 

سرویس بهداشتی لاکچری ایرانی

 

تزیینات کوچک و نقش آن در طراحی دکوراسیون سرویس بهداشتی مدرن

مهم‌ترین بخش در سرویس بهداشتی لوکس تزیینات مختلفی شامل جاحوله‌ای، پرده، جاصابونی، جامسواکی و غیره می‌باشند. پارامتر مهمی که در انتخاب تزیینات سرویس بهداشتی باید بدانید این است که ازنظر رنگ با مابقی بخش‌ها هارمونی داشته باشد همین چیزهای کوچک می‌تواند در دکوراسیون سرویس بهداشتی شما جلوه دیگری ‌دهد.

 

اشتراک گذاری

نظرات (0)

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ارسال دیدگاه شما با موفقیت انجام شد
نام و دیدگاه خود را وارد کنید