اینستاگرام آپارات یوتیوب

انتخاب بهترین آینه برای سرویس بهداشتی ( 10 نوع از جدیدترین آینه های دستشویی )

جمعه, 27 فروردین 1400

2408 نفر 0 نظر
انتخاب بهترین آینه  برای سرویس بهداشتی ( 10 نوع از جدیدترین آینه های دستشویی )

یکی از مواردی که امروزه در دکوراسیون سرویس بهداشتی برای اکثر افراد مهم است انتخاب مدل آینه دستشویی مناسب در بین بی‌شماری از انواع مدل‌های آینه دستشویی است. مدل آینه روشویی نه‌تنها یک وسیله مهم در حمام یا دستشویی است، بلکه می‌تواند در بسیاری از فعالیت‌های روزانه برای شما نقش مهمی را ایفا کند. ازجمله این فعالیت‌ها می‌توان به مسواک زدن، آرایش، شستن صورت، اصلاح، حالت دادن به موها و موارد دیگری از این قبیل اشاره نمود. آینه دستشویی همچنین می‌تواند با انعکاس نور و فضای اطراف، نقش مهمی در بزرگ‌تر نشان دادن حمام یا سرویس بهداشتی شما داشته باشد. در این مقاله انواع مدل‌های آینه دستشویی را باهم بررسی می‌کنیم و به نحوه  انتخاب آینه دستشویی می پردازیم.

 

انواع مدل‌های جدید آینه دستشویی

 

انواع مدلهای آینه دستشویی

 

آیینه دستشویی دیواری

آیینه دیواری اصطلاحی کلی برای هر آیینه‌ای است که مستقیماً بر روی دیوار نصب‌شده باشد. آینه‌های دیواری که مخصوص سرویس بهداشتی هستند می‌توانند انواع مختلفی از اشکال و اندازه‌ها را داشته باشند. به‌عنوان یک راهنما در انتخاب آینه سرویس بهداشتی شما باید به اندازه و شکل آینه و تناسب آن با فضای داخلی و دکوراسیون و نور و... توجه کنید. برخی از آینه‌های دستشویی ساده بدون فریم هستند، درحالی‌که برخی دیگر دارای قاب به‌صورت یکرنگ یا ترکیبی از طیف‌های رنگی جذاب هستند.

 

مدل آینه دستشویی تزیینی

 

مدل آینه دستشویی تزئینی

آینه‌های تزئینی معمولاً در گروه آینه‌های دیواری قرار می‌گیرند، اما وقتی صحبت از آینه دستشویی می‌شود، شایسته است که جداگانه ذکر شوند. این آینه‌ها در اشکال و اندازه‌های مختلف وجود دارند و می‌تواند شامل عناصر طراحی جالب با شکل منحصربه‌فرد مانند پرندگان، گل‌ها، خورشید یا اشکال هندسی ساده باشند. علاوه بر این، آینه‌های تزیین دستشویی ممکن است شامل قاب‌های جالب قابل‌توجهی باشند که جلوه‌هایی آراسته، مدرن یا پرزرق‌وبرق به فضای شما می‌بخشند. 

 

مدل آینه روشویی کابینتی

 

آیینه روشویی کابینتی

آیینه‌های روشویی کابینتی بیشتر در مواردی که شما بخواهید فضای ذخیره‌سازی و دکوراسیون خاصی برای سرویس بهداشتی خود داشته باشید مورداستفاده قرار می‌گیرند، این نوع آینه‌های دستشویی می‌توانند فضای بیشتری را برای نظم دهی در حمام یا سرویس بهداشتی در اختیار شما قرار دهند. اینه دستشویی جدید کابینتی شامل قفسه‌های مختلفی هستند که نیاز شما را برآورده می‌سازند. این مدل از آیینه‌های دستشویی از مواد مختلفی، چوب، پلاستیک یا فلز ساخته‌شده‌اند. استفاده از آنها در کنار روشویی کابینتی فضای زیبایی به وجود خواهد آورد. این نوع از آینه‌های دستشویی می‌توانند انتخاب خوبی برای سرویس‌های بهداشتی با فضای کم و یا بدون پیشخوان باشند. شما می‌توانید به‌طورمعمول محصولات بهداشتی خود را از قبیل خمیردندان، حوله، مواد شوینده، شامپو و محصولات مراقبت از پوست را در آن‌ها ساماندهی کنید.

 

مدل آینه دستشویی ساده

 

مدل آینه دستشویی ساده

آینه دستشویی ساده همان‌طور که از نامش پیداست بدون قاب است و هیچ فریمی در اطراف این نوع آینه‌ها وجود ندارد. آینه دستشویی ساده یک دکوراسیون و طراحی ساده و شیک را برای شما ایجاد می‌کند که کاملاً با فضای داخلی حمام مینیمالیستی و معاصر درآمیخته است.

 

مدل آینه دستشویی ال ای دار

 

آیینه دستشویی LED دار

 یکی دیگر از انواع آینه دستشویی که موردتوجه بسیاری از افراد است آینه دستشویی ساده دارای نور در جلو یا پشت قطعه آینه است. استفاده از این نوع آینه روشویی جلوه خاصی به محیط و روشویی شما می‌بخشد و در استفاده از آن فضای حمام نیز بسیار لذت‌بخش است و در انواع سبک‌های حمام به کار می‌رود.

 

انواع مدلهای آینه دستشویی

 

آیینه دستشویی لبه‌دار (آیینه دستشویی طاقچه دار)

آینه‌های دستشویی لبه‌دار مجهز به طاقچه یا لبه در قسمت پایین آینه هستند. شما می‌توانید یک گلدان کوچک گیاه را به همراه یک فنجان روی لبه آن قرار دهید تا وسایل شخصی یا مسواک را در خود نگه‌دارند.

 

مدل آینه روشویی بزرگ

 

مدل آیینه دستشویی بزرگ

مدل آینه بزرگ برای حمام های گسترده و با متراژ بالا کاملاً مناسب هستند.  آینه های بزرگ جدا از اینکه دارای فریم و یا بدون فرم باشند، ویژگی های زیبایی شناختی بسیاری دارند. بهتر است بدانید آینه ها به دلیل بازتابش نور باعث افزایش دید بصری و بزرگنمایی فضا می شوند و آینه های بزرگ با ارتفاع بیش از 30 سانت، همه چیز را در حمام شما بازتاب خواهند داد.

 

انواع مدلهای آینه دستشویی

 

مدل آینه دستشویی با فریم چوب

 آینه ای با قاب چوبی سنتی حال و هوای روستایی و روستیک را در هر دستشویی ایجاد می کند. این نوع آینه ها با انواع مختلف چوب و انتخاب رنگ قاب بندی می شوند. مهم است که بسته به اولویت و فضای داخلی سرویس بهداشتی خود ، یک طراحی مناسب انتخاب کنید. اغلب این نوع آینه ها توسط صنعتگران ماهر با دقت ساخته می شوند ، بنابراین قرار دادن این نوع آینه ها مطمئناً یک قطعه هنری شگفت انگیز را به سرویس بهداشتی شما اضافه می کند.

 

مدل آینه دستشویی

 

آینه حمام دیواری بلند

آینه های دیواری بهترین انتخاب برای نمایش کلی نمای حموم مستر هستند. آنها برای فضاهای کوچک و بزرگ بسیار مناسب و دارای قاب های متنوعی هستند. شما همچنین برای نصب آنها حق انتخاب دارید، می توانید آنها را کمی بالاتر از کف آویزان کرده و یا به دیوار تکیه دهید.

 

مدل های جدید آینه دستشویی

 

یک روشویی با دو آینه حمام

آینه های حمام دو تایی منظره ای شگفت انگیز به حمام شما می بخشند. آینه ها به عنوان بخشی از دکوراسیون حمام به حساب می آیند و انتخاب آنها کاملا سلیقه ای و به فضای حمام شما بستگی دارد. اگر روشویی بزرگ دارید و در انتخاب مدل آینه دستشویی دچار تردید هستید باید بگویم، آینه دستشویی دوتایی باریک و بلند برای حمام هایی با سقف کوتاه بسیار مناسب است زیرا به دلیل خطای دید، ارتفاع حمام بلند تر دیده می شود و در مقابل آینه های طولی بزرگ، فضا را بزرگتر نشان می دهند. بهتر است آینه دوتایی را در یک مکان استراتژیک قرار دهید تا بتوانید یک نمای کامل به دست آورید. آینه دوتایی به دلیل تنوع فریم، اندازه، طرح و سبک هیچ محدودیت انتخابی برای شما ایجاد نمی کند و دست شما کاملا باز است.

 

مدل های جدید آینه دستشویی

 

چگونه آینه دستشویی مناسب انتخاب کنیم؟

یافتن شکل و نوع مناسب برای آینه سرویس بهداشتی خود عامل مهمی است که به‌طور گسترده بر سبک کلی سرویس بهداشتی و دکوراسیون شما تأثیر می‌گذارد. مدل های جدید آینه دستشویی می‌توانند روشی ساده و ارزان برای به‌روزرسانی دکوراسیون حمام یا سرویس بهداشتی شما باشند. اولین نکته مهم در انتخاب آینه دستشویی هارمونی آن با فضای سرویس بهداشتی شما است. امروزه انواع مدل‌های آینه دستشویی در طیف گسترده‌ای از سبک‌ها، رنگ‌ها و اندازه‌ها و غیره موجود است تنها باید قبل از خرید نیاز خود را تشخیص بدهید تا در هنگام خرید دچار سردرگمی نشوید. گاهی یک مدل آینه دستشویی ساده می‌تواند تحولی عظیم در دکوراسیون شما ایجاد کند. اگرچه انتخاب آینه روشویی ممکن است یک انتخاب رایج در طراحی دکوراسیون سرویس بهداشتی شما باشد؛ اما باید این نکته مهم را در نظر بگیرید که وقتی سبک سرویس بهداشتی خود را تعیین کردید، انتخاب انواع مختلفی از مدل‌های جدید آینه دستشویی را که امروزه مد هستند می‌تواند نقش مهمی در زیبایی و کارایی ایفا کند.

اشتراک گذاری

نظرات (0)

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ارسال دیدگاه شما با موفقیت انجام شد
نام و دیدگاه خود را وارد کنید