اینستاگرام آپارات یوتیوب

راهنمای تزیین دستشویی و حمام عروس

جمعه, 27 فروردین 1400

4097 نفر 0 نظر
راهنمای تزیین دستشویی و حمام عروس

در بعضی از فرهنگ‌های ایرانی رسم دیرینه‌ای و جود دارد که وقتی عروس به خانه خود می‌رود خانواده عروس و داماد خانه او را نیز به بهترین شکل تزیین می‌کنند. تزیین دستشویی عروس و تزیین حمام عروس هم گاهی بخشی از این سنت محسوب می‌شود . در این مقاله قصد داریم در مورد تزیین دستشویی عروس ایده‌های بی‌نظیری را به شما همراهان عزیز ارائه بدهیم. با رعایت برخی موارد شما می‌توانید یک چیدمان سرویس بهداشتی عروس با کمترین هزینه و البته بسیار شیک داشته باشید.

 

تزیین حمام عروس

 

اولین نکته‌ای که قبل از چیدمان سرویس بهداشتی عروس باید در نظر بگیرید انتخاب یک طرح مناسب با توجه به فضای سرویس بهداشتی و همچنین رعایت کردن هارمونی رنگ‌ها است. در نظر گرفتن این نکته و نورپردازی در طراحی می‌تواند یک فضای بسیار زیبا و با حسی خوب را با تزیین حمام‌های عروس یا تزیین سرویس بهداشتی عروس برای شما به ارمغان بیاورد. تزیین دستشویی عروس با شمع یکی دیگر از مواردی است که برای چیدمان حمام عروس یا چیدمان سرویس بهداشتی عروس می‌توانید از آن استفاده کنید. شما می‌توانید با استفاده از شمع‌های مختلف در طرح و رنگ‌های زیبا یا شمع‌های کوتاه و بلند تزیینی و استفاده ازگل‌های زیبا به تزیین سرویس بهداشتی عروس یا حمام عروس را بپردازید. علاوه بر آن امروزه با استفاده از وسایل فوق‌العاده ساده نظیر بادکنک، گل، رمان، سبدهای مخصوص سرویس بهداشتی، ساتن و مجسمه‌های مختلف و غیره می‌توان یک چیدمان حمام عروس لوکس داشت. در این مقاله ایده‌های مختلف چیدمان سرویس بهداشتی عروس را باهم بررسی می‌کنیم.

 

تزیین سرویس بهداشتی عروس

 

تزیین حمام‌های عروس با بادکنک

یک روش عالی و شیک در تزیین دستشویی عروس استفاده از بادکنک‌های با سایزهای متفاوت مخصوصاً سایز بزرگ است. اندازه بزرگ بادکنک کمک می‌کند تا یک نقطه کانونی واضح به دکوراسیون خود اضافه کنید. همچنین می‌توانید برای اینک یک فضای کاملاً عاشقانه و رمانتیک داشته باشید از بادکنک‌های هلیومی استفاده کنید تا با استفاده از چراغ‌های کوچک آن زیبایی دوچندانی در چیدمان حمام عروس داشته باشید.

 

تزیین دستشویی عروس با شمع

 

تزیین دستشویی عروس با شمع

یکی از رازهای بی‌نظیری که در تزیین دستشویی عروس موردتوجه قرار دارد. استفاده از شمع است که می‌توانند فضای عاشقانه آرامش و راحتی را برایتان تداعی می‌کند. استفاده از شمع برای تزیین دستشویی عروس، چیدمان حمام عروس، تزیین توالت عروس همیشه از بهترین ایده‌ها بوده است که در عین سادگی و ارزان‌قیمت بودن بسیار هم زیبا و شیک است. شما همچنین با استفاده از شمع‌های کوچک و بزرگ می‌توانید خلاقیت به خرج داده و مسیر سرویس بهداشتی یا حمام را برای نوعروس مشخص کنید. همچنین می‌توانید از شمع‌های کوچک‌تر برای تزیین روی سنگ حمام اول اسم عروس و داماد را طراحی کنید یا برای تزیین وان عروس، اطراف وان حمام یا روشویی سرویس بهداشتی و حتی روشویی کابینتی را با شمع‌های کوچک تزیین کنید. البته اگر فضای بیرونی و داخلی سرویس بهداشتی خود را تاریک‌تر کنید به‌کارگیری این روش یک هارمونی فوق‌العاده را می‌تواند برای شما رقم بزند.

 

تزیین دستشویی عروس با گل و گیاهان

 

تزیین دستشویی عروس با گل و گیاهان

وقتی نوبت به تزیین دستشویی عروس با گل می‌رسد، می‌توانید انواع گل‌های مختلفی را انتخاب کنید. انتخاب نوع گل برای تزیین یا چیدمان حمام عروس، تزیین توالت عروس یا چیدمان سرویس بهداشتی عروس می‌تواند بر اساس علایق دو طرف و با سمبل ماه تولد عروس و داماد باشد. استفاده از این روش در کنار شمع نیز می‌تواند ازنظر طیف رنگی و زیبایی با هارمونی خیره‌کننده‌ای را ایجاد کند. همچنین از انتخاب پالت رنگی مناسب در برگزیدن نوع گل می‌تواند برای حالت خاص، بازتاب فصل یا انتقال پیام خاصی استفاده کرد.

ایده دیگر انتخاب گل‌ها بر اساس معانی آن‌ها است. در ضمن رنگ گل‌ها نیز بر پیام آن‌ها تأثیر می‌گذارد. قرمز به‌طور سنتی نمادی از عشق عمیق و پرشور است. رنگ صورتی نشانگر زنانه بودن و عشق بی‌قیدوشرط است. سفید نمادی از پاکی، کمال و معنویت است.

 

چیدمان حمام عروس

 

گل رز: معنای گل رز در درجه اول با رنگ آن تعیین می‌شود. بی‌شک گل رز قرمز نماد عشق، شور و هیجان است و برای یک جشن منتهی به‌روز بزرگ عروسی بسیار مناسب است.
میخک: گل میخک هم‌بسته به رنگ آن معنی‌های متفاوتی دارد. درحالی‌که سفید نماد عشق و شانس خالص است گل میخک قرمز نشان دهنده خلق و خوی سرگرم کننده و پرانرژی است. گل میخک متعلق به تیره دیانتوس است که به معنای واقعی کلمه به معنای گل خدایان» است.
ارکیده: گل ارکیده یک وسیله زیبا و روشی عالی برای نشان دادن سالگردهای شاد است.
گل داوودی: ازدواج یک روش هیجان‌انگیز برای شروع فصل جدیدی از زندگی است. اگرچه این کلمه در یونانی به معنای «گل طلایی» است، گل داودی نمادهای خوش‌بینی و شادی است.
با توجه به مطالب فوق می‌توانید با انتخاب هر نوع گلی که دوست دارید اطراف روشویی و وان سرویس بهداشتی عروس را نیز تزیین کنید.

 

چیدمان حمام عروس

 

تزیین حمام‌ عروس با سبدهای بزرگ مخصوص

یکی دیگر از ایده‌های جالب برای تزیین توالت عروس یا تزئین حمام عروس استفاده از سبدهای بزرگ مخصوص حمام هست. این سبدها در طرح و رنگ‌های مختلفی در بازار موجودند. با توجه به طیف رنگی سرویس بهداشتی خود می‌توانید بهترین رنگ را برای این سبدها انتخاب کنید و شامپوها و مواد شوینده خود را درون آن مرتب بچینید. همچنین با به‌کارگیری روبان‌های با طیف رنگی مختلف می‌توانید زیبایی تزیین حمام عروس را دوچندان کنید. حتی می‌توانید داخل این سبدها حوله‌های رنگی خود را قرار بدهید تا تمام وسایل سرویس بهداشتی شما کاملاً منظم و مرتب باشند.

 

تزیین توالت عروس

 

تزیین حموم عروس با استفاده از مجسمه

مجسمه‌ها هم مثل گل‌ها می‌توانند هرکدام نشان‌دهنده و سمبل خاصی باشند؛ بنابراین یکی از بهترین ایده‌ها برای تزیین دستشویی عروس استفاده از مجسمه‌های هست که نماد عشق یا آرامش را بیان می‌کنند.

شما با کمترین هزینه می‌توانید یک فضای کاملاً رمانتیک و عاشقانه را طراحی کنید. از این مجسمه ها می توانید در روی توالت فرنگی یا به صورت آویزهای منظم روی سرامیک و کاشی سرویس بهداشتی یا شیرآلات بهداشتی متناسب با رنگ استفاده کنید.

 

چیدمان سرویس بهداشتی عروس

 

تزیین دستشویی عروس با ساتن

شما می‌توانید با استفاده از ساتن و پالت‌های رنگی مختلف آن را به اشکال مختلفی ازجمله قلب‌های بزرگ برش دهید. سپس اطراف آن را بسوزانید تا از ریش‌ریش شدن آن جلوگیری شود. پس از آن قلب‌های برش داده‌شده را بر کف کاشی‌های سرویس بهداشتی قرار دهید.

 

چیدمان سرویس بهداشتی عروس

شما همچنین می‌توانید برای تزیین مواد شوینده عروس، کفش مخصوص سرویس بهداشتی و غیره، آنها را روی طبقات بچینید و برای جلوه بیشتر اطراف آن را با شمع‌های با سایز کوچک زیبایی آن را دوچندان کنید .

 

 

اشتراک گذاری

نظرات (0)

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ارسال دیدگاه شما با موفقیت انجام شد
نام و دیدگاه خود را وارد کنید