اینستاگرام آپارات یوتیوب

راهنمای انتخاب بهترین رنگ برای کاشی و سرامیک دستشویی کوچک و بزرگ

ﺳﻪشنبه, 12 دی 1402

4271 نفر 0 نظر
راهنمای انتخاب بهترین رنگ برای کاشی و سرامیک دستشویی کوچک و بزرگ

یکی از رایج ترین سؤالاتی که معمولا برای افراد هنگام اجرای دکوراسیون سرویس بهداشتی پیش می آید، این است که بهترین رنگ کاشی برای سرویس بهداشتی چیست؟ در این مطلب از مان نو در مورد بهترین رنگ کاشی برای سرویس بهداشتی کوچک و بزرگ صحبت خواهیم کرد و نکات مهم در انتخاب بهترین رنگ برای کاشی را با شما در میان می گذاریم.

 

 

رنگ مناسب کاشی می‌تواند زیبایی و طراحی بهتری را به سرویس بهداشتی بدهد و در دکوراسیون سرویس بهداشتی نیز بسیار موثر است. برای سرویس های بهداشتی های کوچک، رنگ های روشن مانند سفید بهترین انتخاب برای کاشی هستند. اما در مورد سرویس های بهداشتی با اندازه متوسط، رنگ های گرم یک گزینه ایده ال محسوب می شوند. 

 

بهترین رنگ کاشی سرویس بهداشتی

 

بهترین رنگ کاشی برای سرویس بهداشتی

در دکوراسیون سرویس بهداشتی، انتخاب رنگ کاشی حمام اهمیت زیادی دارد. اگرچه اکثر مردم رنگ های روشن را ترجیح می دهند، اما در واقع رنگ های بیشتری برای انتخاب وجود دارد.

سفید، سادگی و تمیزی

سفید معمولاً تمیزی، تازگی و سادگی را نشان می‌دهد و انتخاب آنها برای رنگ کاشی می تواند فضای سرویس بهداشتی را بزرگتر و روشنتر نشان بدهد. ناگفته نماند که رنگ های روشن حتی می تواند نماد شروعی تازه باشد. با این حال، مقدار زیادی از رنگ سفید در یک فضای بزرگ می تواند در طولانی مدت خسته کننده باشد. بنابراین، بهتر است که با رنگ های تک رنگ مقابله کنید. شما می توانید با انتخاب رنگ های متضاد و یا هماهنگ برای روشویی کابینتی، شیرآلات و دیگر لوازم جانبی فضای سرویس بهداشتی خود را زیباتر کنید.

 

 

سفید، بهترین رنگ برای کاشی سرویس بهداشتی

 

آبی، ثبات و آرامش

با انتخاب رنگ آبی برای کاشی سرویس بهداشتی، محیطی آرام و دلنشین ایجاد کنید. رنگ آبی نشان دهنده آرامش و همچنین پایدارترین رنگ است و برای سرویس های بهداشتی کوچک و بزرگ مناسب است. همانطور که می دانید این رنگ طیف های مختلفی دارد و شما می توانید با انتخاب آنها در کنار یکدیگر جلوه ای خاص به سرویس بهداشتی خود ببخشید. حتی شما می توانید به صورت ترکیبی مانند سفید آبی یا آبی خاکستری نیز بنا به سلیقه خود استفاده کنید.

 

سرویس بهداشتی با کاشی آبی

 

زرد و طلایی، انرژی و گرما

معمولا طراحان به افرادی که می خواهند یک سرویس بهداشتی لاکچری و خاص داشته باشند، رنگ زرد و بیشتر طلایی را پیشنهاد می دهند. کاشی های طلایی نه تنها خیلی لوکس به نظر می رسند بلکه احساس شادی را نیز در فضا ایجاد می کنند. استفاده از این رنگ کاشی نه تنها در سرویس بهداشتی های بزرگ، بلکه برای فضاهای کوچک نیز مناسب است. البته بهتر است با رنگ های سفید و یا مشکی به صورت ترکیبی استفاده کنید زیرا رنگ طلایی به تنهایی خیلی زود چشم را خسته می کند. ترکیب کاشی به رنگ طلایی با شیرآلات مشکی یا سفید باعث زیبایی و جذابیت سرویس بهداشتی شما می شود.

 

سرویس بهداشتی با کاشی های طلایی

 

فیروزه ای و سبز، شفابخش و هماهنگی

رنگ‌های فیروزه‌ای و سبز نماد طبیعت، هماهنگی وشادی هستند. آنها همچنین رنگ های بسیار آرامش بخشی برای چشم هستند و به همین دلیل یکی از بهترین رنگ ها برای کاشی های سرویس بهداشتی خانه شما محسوب می شوند. رنگ سبز تناژهای مختلفی دارد و باعث می شود که فضای سرویس بهداشتی بزرگتر و در عین حال دنج و لوکس به نظر برسد.

 

 

قرمز، سرزندگی و اشتیاق

یکی دیگر از بهترین رنگ ها برای کاشی سرویس بهداشتی رنگ قرمز می باشد که جلوه ای چشمگیر و چشم نواز در فضا ایجاد می کند. قرمز رنگ جذابی است که نمادی از احساسات شدید مانند شور، هیجان و نشاط را به همراه دارد. پس اگر شما هم به‌جای فضای آرام در سرویس بهداشتی خود یک فضای پرهیجان و پرانرژی را ترجیح می‌دهید، رنگ مناسب کاشی سرویس بهداشتی برای شما قرمز است. شما همچنین می توانید با ترکیب با رنگ های دیگر مانند سفید و حتی مشکی، زیبایی خارق‌العاده‌ای را رقم بزنید.

 

قرمز بهترین رنگ کاشی سرویس بهداشتی

 

خاکستری، خنثی و دوست داشتنی

رنگ طوسی یا خاکستری از سری رنگ های خاص، رایج و بسیار کاربردی است که امروزه در طراحی و دکوراسیون سرویس های بهداشتی مورد استفاده قرار می گیرد. کاشی های خاکستری روشن برای سرویس بهداشتی کوچک و کم نور مناسب تر هستند زیرا هم فضا را روشنتر نشان می دهد و هم باعث بزرگنمایی فضا می شود. اما استفاده از کاشی های خاکستری تیره فضای دکوراسیون سرویس بهداشتی را کلاسیک و لاکچری نشان می دهد. این رنگ معمولاً برای سرویس‌های بهداشتی با اندازه‌ی بزرگتر مورد استفاده قرار می‌گیرد. خوب است بدانید خاکستری به دلیل خاصیت خنثی به خوبی با رنگ های دیگر مانند سفید ، آبی و ... ترکیب می شود و شما می توانید از این ویژگی بهترین بهره را ببرید.

 

خاکستری بهترین رنگ برای کاشی سرویس بهداشتی

 

مشکی، جذاب و شیک

یکی دیگر از بهترین رنگ ها برای کاشی سرویس بهداشتی مشکی است که انتخابی هوشمندانه و کاملا جسورانه می باشد. مشکی یک رنگ کلاسیک است که هیچ وقت از مد نمی افتد و با استفاده از آن در سرویس بهداشتی می توانید فضایی جذاب، شیک و در عین حال مدرن داشته باشید. این رنگ از کاشی بیشتر برای سرویس های بهداشتی بزرگ مناسب است و به خوبی با رنگ های سفید، طلایی، خاکستری و کرم ترکیب می شود.

 

کاشی سرویس بهداشتی به رنگ مشکی

 

بهترین رنگ کاشی برای سرویس بهداشتی کوچک

کاشی های رنگ روشن بهترین انتخاب برای سرویس های کوچک و حمام جمع و جور هستند. کاشی‌های رنگ روشن نه تنها می‌توانند فضا را از نظر بصری گسترش دهند، بلکه باعث دلبازی و روشنتر شدن فضا نیز می شوند. ازجمله محبوب‌ترین رنگ‌ها برای کاشی حمام رنگ سفید و خاکستری است که می‌تواند گزینه‌ای مناسب برای انتخاب باشد و از آنها گاهی با عنوان بهترین رنگ سرامیک برای سرویس بهداشتی هم یاد می‌شود. نکته قابل‌توجه دیگر در مورد سرویس های بهداشتی کوچک باید به آن توجه کنید، ابعاد کاشی و سرامیک می باشد. استفاده از کاشی‌هایی با ابعاد بزرگ می‌تواند احساس جادار و بزرگ بودن مکان را به بیننده القا کند؛ بنابراین بهتر است برای فضاهای کوچک از کاشی و سرامیک های سایز بزرگ، براق و روشن استفاده کنید.

 

بهترین رنگ کاشی برای سرویس بهداشتی کوچک

 

3نکته مهم و کلیدی در انتخاب بهترین رنگ برای کاشی سرویس بهداشتی

متراژ: بهتر است برای محیط های کوچک و کم نور از رنگ های روشن وملایم استفاده کنید. رنگ های گرم و تیره برای سرویس های بهداشتی بزرگ مناسب است.

نور: یکی دیگر از نکات مهمی که در انتخاب رنگ کاشی باید در نظر بگیرید، میزان نورگیری فضا می باشد. اگر سرویس بهداشتی شما نور گیری خوبی ندارد، رنگ های روشن و ملایم مانند سفید و خاکستری بهترین گزینه می باشند زیرا هم محیط را روشنتر و هم بزرگتر نشان می دهند.

سهولت تمیزی: رنگ های سفید و روشن هم لکه ها و کثیفی را زودتر تشان می دهند و هم بعد از تمیز کردن کاملا به چشم می آیند. پس اگر تمیزی سرویس بهداشتی برای شما اهمیت زیادی دارد، رنگ های روشن بهترین گزینه هستند. رنگ های خاکستری و چرکی مانند صورتی، کثیفی ها را کمتر نشان می دهند و رنگ های تیره مانند مشکی لکه های اب بر روی آنها دیرتر به چشم می آید.

 

کاشی سرویس بهداشتی خاکستری

 

نتیجه گیری:

به طور کلی طراحان داخلی رنگ های روشن و ملایم را برای کاشی سرویس های بهداشتی کوچک و رنگ های تیره مانند مشکی، قهوه ای و سرمه ای را برای فضاهای بزرگ و کوچک به شرط وجود نورگیر پیشنهاد می دهند. استفاده از رنگ های گرم فضای سرویس بهداشتی را بسیار لوکس و چشم نواز نشان می دهد ولی ترکیب آن با رنگ مشکی بر جذابیت فضا می افزاید. در اینجا ما ضمن معرفی بهترین رنگ ها برای کاشی سرویس بهداشتی، نکات مهم در انتخاب آنها را نیز بیان کردیم. امیدوارم این مطلب برای شما مفید بوده باشد. لطفا پیشنهاد و نظرات خود را ما و کاربران به اشتراک بگذارید. 

اشتراک گذاری

نظرات (0)

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ارسال دیدگاه شما با موفقیت انجام شد
نام و دیدگاه خود را وارد کنید