اینستاگرام آپارات یوتیوب

جدیدترین مدل های روشویی در سال 2021

شنبه, 28 فروردین 1400

12961 نفر 0 نظر
جدیدترین مدل های روشویی در سال 2021

در این مقاله می‌خواهیم با انواع روشویی جدید و شیک آشنا بشویم. امروزه روشویی مدرن و شیک این امکان را برای شما فراهم کرده است تا دکوراسیون بی‌نظیری را برای سرویس بهداشتی خود به ارمغان بیاورید. روشویی علاوه بر اینکه جنبه تزئینی دارد ازنظر کاربردی هم بسیار کارآمد است و معمولاً در کنار توالت قرار می‌گیرد. روشویی‌ها ازنظر طرح، رنگ، مدل و برند تنوع بسیاری دارند. ازاین‌رو ممکن است قبل از خرید روشویی جدید برای منزلتان با سؤالات بسیاری مواجه شوید. یکی از مواردی که قبل از خرید روشویی مدرن برای منزل خود باید در نظر داشته باشید توجه به این مسئله است که برای دکوراسیون سرویس بهداشتی خود چقدر فضا دارید؟ برای مثال اگر یک سرویس بهداشتی کوچک دارید روشویی جدید که به‌صورت دیواری باشد برای سرویس بهداشتی شما مناسب است. البته این نکته را مدنظر داشته باشید که هرکدام از انواع روشویی جدید ویژگی‌های منحصربه‌فرد خودشان را دارند. برای اینکه با ایده‌های متنوع روشویی مدرن و شیک آشنا شوید پیشنهاد می‌کنم تا آخر این مقاله ما را همراهی کنید زیرا ما قصد داریم به سؤالات مهم شما در مورد روشویی جدید پاسخ دهیم سؤالاتی نظیر:

روشویی‌های جدید چه خصوصیاتی دارد؟

انواع روشویی مدرن و شیک چیست؟ یا انواع مدل روشویی جدید چیست؟

جنس روشویی جدید از چیست؟

 

روشویی مدرن دیواری

 

روشویی‌های جدید چه خصوصیاتی دارد؟

یکی از پارامترهای مهم در هر سرویس بهداشتی روشویی است. غالباً یکی از اولین چیزهایی که هنگام ورود به سرویس بهداشتی یا حمام توجه ما را به خود جلب می‌کند روشویی است. ایده‌های مختلفی برای داشتن یک روشویی مدرن وجود دارد که می‌تواند به شما کمک کند تا رنگ و دکوراسیون فوق‌العاده‌ای به سرویس بهداشتی یا حمام خود ببخشید. امروزه روشویی‌های مدرن و شیک در انواع مدل‌های خاص طراحی می‌شوند که با توجه به فضای خود می توانید بهترین ها را انتخاب کنید.

 

روشویی کابینتی مدرن

 

یکی از خصوصیت های روشویی مدرن این است که فضای کمی را اشغال می کنند. روشویی کابینتی دیواری برای سرویس بهداشتی های کوچک گزینه ای عالی محسوب می شود زیرا با وجود فضای کمی که اشغال می کند به دلیل طراحی مدرن و شیک می تواند به نقطه کانونی حمام شما تبدیل شود. استفاده از این مدل روشویی مدرن جلوه زیباتری به سرویس خانه شما می دهد، البته از آنجاکه روشویی ارتباط مستقیم با آب دارد بهتر است روشویی انتخابی شما از جنس پی وی سی ضد آب باشد.

 

روشویی مدرن و جدید

 

استفاده از مدل روشویی پایه دار مدرن جلوه زیباتری به سرویس خانه شما می دهد، در نوع روشویی پایه‌دار، کابینت مانند پایه برای کاسه روشویی بر روی زمین قرار می‌گیرد. در روشویی پایه دار کابینتی تمام لوله و اتصالات به وسیله کابینت پوشانده می شوند. این مدل روشویی مدرن مزایای زیادی دارند که بارزترین آنها پیشخوانی برای نگهداری وسایل تزئینی و باکس(کمد) برای لوازم شخصی مانند مسواک و ریش‌تراش و کمدی زیرین برای نگه داشتن لوازم شوینده و بهداشتی می باشد.

 

انواع روشویی مدرن و شیک:

امروزه روشویی‌های جدید از تنوع بسیار بالایی برخوردار هستند. در ادامه مقاله به معرفی انواع مدل‌های روشویی جدید پرداخته‌ایم

 

روشویی مستقل با آینه و روشنایی مدرن

 

مدل روشویی

 

روشویی جدید برجسته کاسه‌ای

 

مدل روشویی

 

روشویی مدرن با سینک سفید روشن و پیشخوان چوبی

 

انواع روشویی جدید

 

روشویی جدید مینیمالیستی

 

انواع روشویی جدید

 

روشویی مدرن و شیک مستطیلی

 

روشویی مدرن و شیک

 

انواع مدل روشویی جدید

 

روشویی مدرن و شیک

 

روشویی جدید با لبه برجسته

این مدل روشویی جدید مستقیماً در زیر جاهای خالی تعبیه‌شده قرار می‌گیرند و توسط گیره‌هایی که کاسه را در جای خود نگه‌داشته‌اند پشتیبانی و محکم می‌شوند. این بدان معنی است که لبه داخلی سوراخ برش در معرض دید قرار دارد و سینک روشویی زیر پیشخوان با میزهای ساخته‌شده از مواد سنگی و سطح جامد هستند. این نوع روشویی مدرن دارای نصب آسان است. بدین‌صورت که آن‌ها به‌سادگی در دهانه پیشخوان قرار دهید و سپس آن را محکم کنید. برای این مدل روشویی جدید شکل‌ها، اندازه‌ها و مدل‌های شیرآلات متنوعی وجود دارد.

 

 

 

روشویی مدرن و شیک

 

روشویی جدید دیواری

روشویی های جدید دیواری، هیچ‌گونه تکیه‌گاه کابینتی در اطراف خود ندارند. آن‌ها به دیوار پیچ می‌شوند و مستقیماً به منبع آب متصل می‌شوند. این روشویی مدرن را می‌توان در چیدمان دیوارهای مسطح یافت همچنین این روشویی جدید مناسب برای سرویس بهداشتی‌هایی است که از فضای کمی برخوردار هستند.
در این نوع از روشویی‌های جدید بیشتر کف در معرض دید قرار می‌گیرد که دید وسیع‌تری ارائه می‌دهد. تمیز کردن این روشویی مدرن و شیک بسیار ساده است و ظاهری منحصربه‌فرد، بدون سروصدا و مینیمالیستی دارد. این نوع از روشویی مدرن و شیک گزینه خوبی برای حمام‌های کوچک هستند. همچنین این روشویی جدید در شکل‌ها، اندازه‌ها و شیرآلات مختلف وجود دارد.

 

انواع روشویی جدید


روشویی مدرن کاسه‌ای

روشویی‌های دارای پیشخوان شامل ارتفاع کم و کاسه‌های کم‌عمقی هستند. بعضی کاملاً روی سطح پیشخوان نشسته‌اند و بعضی کاسه‌هایی دارند که کمی زیر سطح پیشخوان امتداد دارند.

 

انواع روشویی جدید


روشویی جدید یکپارچه

در این مدل روشویی پیشخوان با روشویی ادغام‌شده و دارای جنس، رنگ یکپارچه‌ای است. این مدل روشویی جدید از فضای بیشتری برخوردار هستید. اگر شما یک حمام بزرگ یا حمامی به سبک حمام مستر دارید استفاده از این نوع روشویی جدید ‌یک پیشنهاد عالی است.

 

جنس روشویی جدید

علاوه بر شکل موادی که در ساخت روشویی استفاده می‌شود می‌تواند در زیبایی و شیک به نظر رسیدن روشویی بسیار مؤثر باشد. استفاده از مواد سرامیک‌های سنتی در ساخت روشویی مانند ظروف چینی، ظروف شیشه‌ای و شومینه‌ای، گزینه‌های کلاسیک هستند. آن‌ها با ظاهر قابل‌توجه شیشه، سنگ طبیعی و فلزات مانند چدن، فولاد ضدزنگ، مس، نیکل و برنج رقابت می‌کنند.

 

مدل روشویی

 

استفاده از سنگ در ساخت روشویی مدرن

در روشویی‌های مدرن می‌توان از سینک‌های ساخته‌شده از سنگ مرمر، گرانیت، سنگ تراورتن و عقیق نیز استفاده کرد با استفاده از این مواد می‌توان جلوه‌ای لوکس بارنگ‌های طبیعی و رگه‌دار به روشویی جدید بخشید. این نوع روشویی علاوه بر شیک بودن امکان نصب مناسب را هم دارد. در انتخاب این نوع روشویی باید توجه داشت که ازآنجاکه تمام سنگ‌ها تا حدی متخلخل هستند، سینک روشویی های حمام مستعد لکه شدن هستند و به آب‌بندی هم نیاز دارند.

 

مدل روشویی


استفاده از ویترای و سرامیک در ساخت روشویی جدید

یکی دیگر از مواردی که در ساخت روشویی‌های مدرن کاربرد دارد استفاده از سرامیک است. استفاده از سینک روشویی سرامیکی شیشه ای می‌تواند علاوه بر زیبایی و شیک بودن سطحی صاف، براق، مقاوم در برابر لکه، بادوام و تمیز کردن آسان را فراهم ‌کند.
 

مدل روشویی

 

یکی دیگر از مواردی که در ساخت روشویی‌های مدرن کاربرد دارد استفاده از چدن، فولاد ضدزنگ و مس است.سینک روشویی های چدنی می‌تواند دارای پوشش میناکاری براق باشند. ظاهر تمیز فولاد ضد زنگ یا خاکی بودن مس را برای سرویس بهداشتی خود نیز در نظر بگیرید البته در انتخاب این نوع روشویی این مسئله را در نظر بگیرید که تمیز کردن بعضی از این موارد مانند مس ممکن است کمی زمان‌بر و مشکل باشد، بنابراین هنگام انتخاب مدل روشویی سرویس بهداشتی یا حمام خود این نکته را به خاطر بسپارید.

 

روشویی مدرن


استفاده از شیشه در ساخت روشویی جدید

این مدل روشویی مدرن و شیک ممکن است شکننده به نظر ‌رسد اما به طرز شگفت‌آوری قوی هستند. یک حوضچه ساخته‌شده از شیشه برای استفاده عادی بسیار محکم و مقاوم و مناسب است. اما چنانچه از علاقه‌مندان استفاده از این نوع روشویی‌های زیبا و مدرن هستید باید از انداختن اجسام سنگین به داخل آن و تماس با فلز یا شیشه تیز با آن‌ها خودداری کنید این موارد ممکن است باعث خراش و خرد شدن روشویی ‌شوند همچنین این نکته را در نظر بگیرید که تمیز کردن روشویی شیشه‌ای نیاز به برخی ملاحظات خاص دارد، مخصوصاً اگر آب سختی دارید.

 

 

اشتراک گذاری

نظرات (0)

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ارسال دیدگاه شما با موفقیت انجام شد
نام و دیدگاه خود را وارد کنید