اینستاگرام آپارات یوتیوب

10 نکته در مورد نورپردازی حمام و سرویس بهداشتی

جمعه, 27 فروردین 1400

6724 نفر 0 نظر
10 نکته در مورد نورپردازی حمام و سرویس بهداشتی

نورپردازی سرویس بهداشتی ازجمله مواردی است که در زیبایی و مدرن نمودن دکوراسیون سرویس بهداشتی و حمام شما بسیار تأثیرگذار خواهد بود. شما ممکن است روزانه چندین ساعت را در سرویس بهداشتی بگذرانید؛ بنابراین دکوراسیون، زیبایی و همچنین نورپردازی سرویس‌های بهداشتی یا نورپردازی سقف سرویس بهداشتی شما باید از هر نظر باید ایمن، استاندارد و راحت باشد. طراحی و دکوراسیون هر خانه متفاوت و منحصربه‌فرد است بنابراین شما می‌توانید متناسب با نوع نیاز خود نورپردازی حمام یا نورپردازی سرویس بهداشتی خاصی را داشته باشید.

نورپردازی سقف سرویس بهداشتی چه ویژگی‌های دارد؟ ویژگی های مهم نورپردازی سقف کاذب سرویس بهداشتی چیست؟ نور مخفی سرویس بهداشتی چه ویژگی‌های دارد؟ اینها نمونه سوالاتی که ممکن است ذهن شما را در هنگام نورپردازی سرویس بهداشتی به خود مشغول کند. با ما در این مطلب از مان نو همراه شوید تا ضمن دریافت پاسخ سوالات خود با نکات مهم نورپردازی سرویس بهداشتی نیز آشنا شوید.

 

نورپردازی حمام

 

نورپردازی سرویس های بهداشتی

در بسیاری از موارد حتی ممکن است از نورپردازی سرویس‌های بهداشتی یا نورپردازی حمام یا نورپردازی سقف سرویس دستشویی یا چراغ سقف کاذب سرویس بهداشتی به عنوانی روش و ترفندی برای بزرگ‌تر جلوه دادن فضای سرویس بهداشتی هم استفاده شود. نوع نادرست نورپردازی سرویس بهداشتی می‌تواند باعث ایجاد تابش خیره‌کننده و دردسر غیرقابل‌کنترل یا محیطی کدر و بدون نور شود. سرویس بهداشتی‌ها بیشتر نیازمند سطح متوسط روشنایی بدون مانع هستند. نورپردازی‌های متنوعی وجود دارد که در این مقاله به آن‌ها اشاره می‌کنیم. ازجمله نورپردازی سقف که با استفاده از نوع خاصی از چراغ‌ها می‌توانید یک فضای کلی داشته باشید. اگر نمی‌خواهید در سرویس بهداشتی خود، روی قسمتی خاص فوکوس کنید این دسته از نورپردازی بی‌نظیر است.

 

نورپردازی سقف دستشویی

 

نورپردازی سقف کاذب نوع دیگری از نورپردازی‌های مناسب است. این چراغ‌ها متداول‌ترین هستند. چراغ‌ها و لامپ‌های مورداستفاده در روش نورپردازی سقف کاذب اکثراً مقرون‌به‌صرفه، نرم هستند و به‌راحتی در پشت سقف کاذب ‌نصب می‌شوند. همچنین شما می‌توانید در نورپردازی خود طبق استراتژیک طراحی، به بخشی از حمام یا سرویس بهداشتی فوکوس کنید و آن را برجسته کنید. در این روش نورپردازی با استفاده از نور بیشتر یا شعاع و زاویه نورپردازی، یک منطقه را کانون توجه قرار می‌دهیم و یا تمرکز را روی یک دیوار خاص قرار می‌دهیم.

 

نورپردازی سرویس بهداشتی

 

یکی دیگر از مواردی که مخصوصاً برای خانم‌ها مهم است. نورپردازی مناسب برای هنگامی‌ است که تمایل دارند آرایش خود را در حمام یا سرویس بهداشتی انجام دهند. در اینجا نیز به یک نورپردازی سرویس بهداشتی فوق‌العاده‌ای نیاز است. در این حالت به‌عنوان یک راهنما برای نورپردازی سرویس بهداشتی ما یک پیشنهاد عالی داریم و آن‌هم بهره‌گیری از نور مخفی سرویس بهداشتی است. در این روش با استفاده از چراغ‌های کوچک مخفی اطراف آیینه سرویس بهداشتی خود یا هر جای دیگر از سرویس بهداشتی خود را که می‌خواهید نقطه کانونی قرار بدهید نورپردازی کنید.

 

نور مخفی سرویس بهداشتی

 

نورپردازی سقف سرویس بهداشتی چه ویژگی‌های دارد؟

نورپردازی سقف سرویس دستشویی با بهره‌گیری از طراحی زیبای چراغ‌های سقفی ایده بی‌نظیری برای سرویس بهداشتی‌هایی مدرن است. با انتخاب نورپردازی سقفی شما می‌تواند نور موردنیاز خود را در کنار زیبایی، راحتی و حس خوب تجربه کنید. این نورپردازی همچنین از هزینه مناسبی برخوردار است. برای اینکه یک فضای کلی در دستشویی، ایجاد کنید می‌توانید با استفاده از چراغ‌های سقفی یک نورپردازی سقف سرویس بهداشتی همه‌جانبه داشته باشید. نورپردازی سقف سرویس بهداشتی دارای درجه رطوبت است و شما می‌توانید بدون نگرانی از آن در مکان‌های مرطوب استفاده کنید.

همچنین می‌توانید برای نورپردازی سقف سرویس دستشویی خود از چراغ‌های سقفی مدل Boxie استفاده کنید. این مدل نورپردازی با ظاهر ساده و سبک کم‌رنگ خود برای هر سرویس بهداشتی مناسب است و همچنین برای مکان‌های مرطوب دارای رتبه‌بندی است، بنابراین می‌توانید از آن‌ها با خیال راحت داخل دوش و اطراف شیرآلات یا هرجایی دیگری از آن‌ها استفاده کنید.

 

نورپردازی سقف سرویس بهداشتی

 

یکی دیگر از مواردی که می‌توانید در نورپردازی حمام یا نورپردازی دستشویی استفاده کنید استفاده از چراغ‌های led دار است. این لامپ‌ها می‌توانند دارای یک صفحه شیشه‌ای گرد باشند که به قاب اصلی متصل است یا دارای چهار سایه شیشه‌ای گلوله‌ای به رنگ سفید هستند که روی نگه‌دارنده‌های لامپ قرار می‌گیرند، بهره‌گیری از لامپ‌ها ال ای دی دار در نورپردازی حمام و نورپردازی دستشویی می‌تواند زیبایی خیره‌کننده‌ای به این محیط اضافه کند.

 

نورپردازی سقف کاذب سرویس بهداشتی

 

نورپردازی سقف کاذب سرویس بهداشتی چه ویژگی‌های دارد؟

نورگیرهای فرورفته در سقف حمام برای اهداف عمومی روشنایی بسیار عالی هستند، زیرا ممکن است در موقعیتی قرار بگیرید که بخواهید روشنایی را روی روشویی کابینتی، توالت، توالت فرنگی، دوش‌ها و یا شیرآلات تأمین یا فوکوس کنید. بهره‌گیری از فن نورپردازی انواع سقف کاذب برای سرویس دستشویی امروزه یکی از جدیدترین متدهای نورپردازی دستشویی یا نورپردازی حمام است. در ضمن استفاده از فن نورپردازی سقف کاذب سرویس بهداشتی یا حمام باعث می‌شود سطوح سخت و بازتابنده‌ی دستشویی و حمام زیبایی دوچندانی را برایتان به ارمغان ‌آورد. استفاده از نورپردازی سقف کاذب یک روش ایدئال برای پنهان کردن نور، با نصب سقف فرورفته در اطراف لبه‌های حمام است. این روش یک پیشنهاد عالی برای خانه‌های مدرن است که در آن لایه‌های روشنایی و نور ترکیبی می‌توانند معجزه کنند و درخشش زیبایی را به کوچک‌ترین فضاهای شما نیز اضافه کنند. پس با نصب سقف کاذب سرویس بهداشتی از این ایده عالی بهترین استفاده را ببرید.

 

نور مخفی سرویس بهداشتی

 

نور مخفی سرویس بهداشتی چه ویژگی‌های دارد؟

بهره‌گیری از نور مخفی سرویس بهداشتی یکی از راهکارهای ایجاد محیطی با نور ملایم و یکنواخت است. انتخاب نورپردازی سرویس بهداشتی یک پارامتر مهم است. نورپردازی مخفی سرویس بهداشتی بیشتر در اطراف آینه و بالای کابینت روشویی دیواری کاربرد دارد. همچنین با استفاده از نورپردازی مخفی سرویس بهداشتی می‌توانید روی برخی لوازم یا قسمت‌های موجود در سرویس بهداشتی یا حمام خود (مانند وان حمام، روشویی، توالت فرنگی و غیره) فوکوس کرده و آن‌ها را برجسته کنید. استفاده از چراغ حمام مدل Elf1 در نورپردازی سرویس بهداشتی یا حمام می‌تواند یک پیشنهاد عالی برای سرویس بهداشتی‌های به سبک کلاسیک و پیشرفته باشد. این دیوارکوب حمام با نور روشن و پخش‌شده خود در هر دو طرف آینه سرویس بهداشتی شما می‌تواند بسیار کاربردی و زیبا باشد.

 

نورپردازی سقف کاذب سرویس بهداشتی

 

10 نکته مهم نورپردازی سرویس بهداشتی

1-از نصب چراغ های با نور مستقیم روی کابینت روشویی به دلیل ایجاد سایه‌های تند روی صورت فرد در آینه، خودداری کنید.

2-از استفاده از چراغ های توکار سقفی به دلیل نور زیاد آن برای آرایش و اصلاح در بالای آینه اجتناب کنید.

3-برای به دست آوردن نور بدون سایه از نورپردازی غیر مستقیم استفاده نمایید. استفاده از چراغ‌های بالا آینه برای داشتن نوری قوی و نزدیک پیشنهاد می شود.

4-قبل از انتخاب چراغ بالا آینه حتما طول و عرض آینه و محل نصب آن را در نظر بگیرید.

5-وقتی از آینه‌های داخل نورانی در داخل سرویس ها استفاده می کنیم استفاده از اجسام دکوری براق و چراغ‌های شفاف باعث ایجاد نور و درخشندگی بیش از حد می شود.

 

نورپردازی سقف کاذب سرویس بهداشتی

 

6-وقتی آینه خیلی پهن است، از نصب یک منبع نور شدید در دیوار مقابل پرهیز کنید زیرا در چشمان بیننده نور شدید ایجاد می کند.

7-از چراغ بالا آینه در نورپردازی سرویس ها استفاده کنید.

8-برای یک فضای توالت کوچک از چراغ های دیواری به جای نور سقفی استفاده کنید.

9-تمام کلید و پریز ها را دور از محیط دوش و وان قرار دهید و حتما پریز های ارت دار استفاده نمایید.

10-ترتیب کلید های سرویس را سازماندهی کنید. به عنوان مثال روشنایی کلی، روشویی، چراغ بالا آینه برای بسیاری از مردم از پیش تعیین شده است.

اشتراک گذاری

نظرات (0)

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ارسال دیدگاه شما با موفقیت انجام شد
نام و دیدگاه خود را وارد کنید