اینستاگرام آپارات یوتیوب

مقایسه و راهنمای خرید بهترین شیر توالت (شیر دستشویی)

دوشنبه, 10 خرداد 1400

1263 نفر 0 نظر
مقایسه و راهنمای خرید بهترین شیر توالت (شیر دستشویی)

شیر توالت یا شیر سرویس بهداشتی نقش بسیار مهمی در تغییر دکوراسیون سرویس بهداشتی شما دارد. گاهی برای ایجاد تنوع می‌توان شیرآلات توالت، شیر حمام یا حتی شیر آشپزخانه را تغییر داد. امروزه شیر توالت در انواع و مدل‌های گوناگونی ارائه می‌شود. لذا شما برای انتخاب بهترین شیر توالت نیاز به یک راهنمای خرید شیر توالت دارید. در این مقاله سعی کرده‌ایم به مطرح‌ترین سؤالات شما از قبیل چگونه بهترین شیر توالت را تشخیص دهیم؟ بهترین شیر دستشویی چه ویژگی‌هایی دارد؟ پاسخ دهیم.

همچنین شما را با انواع شیرهای توالت آشنا کنیم. امروزه تقسیم‌بندی‌های گوناگونی برای شیر توالت یا به عبارتی انواع مختلفی از شیر توالت در بازار وجود دارد مانند شیر توالت اهرمی و شیر توالت کلاسیک، شیر توالت توکار و شیر توالت روکار تنها قسمتی از این تقسیم‌بندی‌ها هستند.

 

بهترین شیر توالت

 

بهترین شیر توالت از نظر طراحی

در انتخاب بهترین شیر توالت یکی از موارد مهم طراحی شیک و مدرن شیر دستشویی است که در زیبایی و دکوراسیون حمام و دستشویی نقش مهمی دارد.

 

بهترین شیر توالت از نظر طراحی

 

بهترین شیر توالت از نظر قیمت یا بهترین شیر توالت ارزان

پس از در نظر گرفتن ظاهر شیر دستشویی، قیمت شیر توالت از موارد مهم در انتخاب  بهترین شیرآلات ایرانی است.

 

 بهترین شیر توالت ارزان

 

بهترین شیر توالت در گارانتی و خدمات پس از فروش

داشتن گارانتی شیرآلات و ضمانت و خدمات پس از فروش در انتخاب بهترین شیر توالت نقش مهمی دارد. این مسئله را زمانی که حداقل یک ماه از شیر استفاده کردید کاملاً متوجه خواهید شد. گاهی موارد مهمی مانند گارانتی شیرآلات بررسی نمی‌شود. این را در نظر بگیرید که بهترین شیرآلات توالت همیشه دارای ضمانت و خدمات پس از فروش هستند.

 

بهترین شیر دستشویی

 

کیفیت و جنس بهترین شیر توالت

امروزه انواع شیرآلات توالت با جنس‌های متفاوت در بازار وجود دارند. همچنین شیر توالت‌ها با آبکاری‌های متفاوت به بازار عرضه می‌شوند. لازم به ذکر است جنس بدنه بهترین شیر توالت بیشتر از آلیاژ برنج کم سرب (سرب زیر 2.5 درصد) است. همچنین در طراحی ظاهری بهترین شیر توالت، باید از پلاستیک بسیار کمی استفاده شود. همچنین بهترین شیر توالت باید دارای کیفیت بالا و دوام بالایی باشد. همچنین روی سطح آن کوچک‌ترین موجی وجود نداشته باشد و در نور ظاهر شیر توالت خوب به نظر برسد. این مورد را به‌عنوان راهنمای خرید شیر توالت قبل از خرید بهترین شیر توالت حتماً بررسی کنید. قسمت‌هایی که برای اتصال شیر به لوله‌کشی درون دیوار بکار می‌روند هم باید از کیفیت بالایی برخوردار باشند و بهتر است از جنس آلیاژ برنج باشد.

 

بهترین شیر توالت رنگی

 

بهترین شیر توالت از نظر تمیز کردن

تمیز کردن شیرالات توالت باید راحت و آسان باشد. آبکاری آن باید مناسب و درست انجام‌شده باشد و کمتر جای لکه‌ها و آب بر روی آن بماند.

 

انواع بهترین شیرالات توالت

در ادامه به بررسی انواع بهترین شیرالات توالت پرداخته‌ایم:

 

بررسی بهترین شیرآلات توالت توکار با بهترین شیرالات توالت روکار

شیرآلات دستشویی روکار از انواع شیرالات پرکاربرد هستند، در مقاله‌ای قبلاً به بررسی شیرآلات توکار و بیان معایب شیرالات توکار پرداخته‌ایم. به‌طورکلی شیر توالت روکار شیرهایی است که قسمت‌های آن‌ها بیرون قرار دارد و بر روی دیوار نصب می‌شود؛ اما شیرآلات توکار، تنها آن بخش از شیرآلات که بر روی دیوار هست ازجمله کاور و دسته‌های تنظیم آب قابل‌دیدن است مابقی قسمت‌های شیر توالت مانند کارتریج و مغزی توکار قابل‌دیدن نیستند و درون دیوار قرار می‌گیرند. شیر دستشویی توکار ازنظر طراحی بسیار شیک‌تر و زیباتر است. همچنین تمیز کردن آن راحت‌تر است. به‌عنوان یک راهنما برای خرید بهترین شیرالات توکار این نکته را در نظر بگیرید که نصب و راه‌اندازی شیرآلات توکار دشوار است و همچنین تعمیر شیرالات توکار و عیب‌یابی آن در صورت نیاز مستلزم زمان و هزینه بسیار بیشتر است و ممکن است نیاز به خراب کردن دیوار هم داشته باشد.

 

بررسی بهترین شیر توالت اهرمی با بهترین شیرالات توالت کلاسیک

شیرالات اهرمی از پرطرفدارترین و محبوب‌ترین شیرالات دستشویی هستند. شیرآلات توالت اهرمی نسبت به شیرآلات کلاسیک، از دوام و کیفیت بهتری برخوردارند. لذا بسیار پرطرفدارند. شیر توالت اهرمی از کارتریج باکیفیت‌تری نسبت به مغزی شیرآلات کلاسیک برخوردار است. تنوع قیمت و رنگ این نوع شیرآلات بیشتر است. همچنین از نظر استفاده شیرآلات اهرمی بسیار راحت هستند. به‌عنوان یک راهنمای خرید شیر توالت حتماً تعداد سوراخ‌های موردنیاز برای نصب شیر توالت (چه اهرمی و چه کلاسیک) را در نظر بگیرید.

 

شیر توالت اهرمی

 

بهترین شیر توالت رنگی

انتخاب رنگ در انتخاب شیرالات بهداشتی بسیار مهم است همان‌طور که در مقاله بهترین شیر روشویی هم این مسئله را ذکر کردیم اما ازآنجاکه توالت و سرویس بهداشتی اصولاً فضای کمی را دارا است لذا طراحی دکوراسیون و انتخاب رنگ مناسب به‌عنوان یک راهنما خرید شیر توالت پارامتر مهم بسیار حائز اهمیت‌تر است. انتخاب رنگ شیر توالت در زیبایی و طراحی دکوراسیون سرویس بهداشتی شما نقش مهمی را دارد.

 

بهترین شیر توالت رنگی

 

انتخاب شیرآلات طلایی توالت، شیرآلات استیل توالت یا شیرآلات سفید توالت یا شیرآلات مسی توالت، رزگلد و رنگی دیگر یک امر سلیقه‌ای و درعین‌حال مهم است که به دکوراسیون سرویس بهداشتی شما هم وابسته است. آبکاری شیرآلات رنگ‌های کروم، استیل یا سفید و مشکی با تمام‌رنگ‌ها هماهنگ می‌شوند. به‌عنوان رنگ بهترین شیر توالت علاوه بر موارد یادشده حتماً به نوع آبکاری، دوام و قیمت آن توجه کنید. یکی از برندهای امروزی در انتخاب می‌تواند شیرآلات دستشویی با آبکاری مسی و زیتونی در دکوراسیون‌های مدرن توالت باشد.

اشتراک گذاری

نظرات (0)

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ارسال دیدگاه شما با موفقیت انجام شد
نام و دیدگاه خود را وارد کنید