اینستاگرام آپارات یوتیوب

طراحی و دکوراسیون سرویس بهداشتی لوکس و لاکچری

پنجشنبه, 14 تیر 1403

4230 نفر 0 نظر
طراحی و دکوراسیون سرویس بهداشتی لوکس و لاکچری

سرویس بهداشتی لاکچری، فضایی شیک و زیبا با طراحی منحصر به فرد و تجهیزات پیشرفته ای است که باعث می شود هرگز نخواهید آن را ترک کنید. در سال های اخیر با تبدیل شدن تجمل گرایی به جنبه ضروری زندگی مدرن، سرویس های بهداشتی دیگر به فضاهای کاربردی محدود نمی شوند، بلکه در حال تبدیل شدن به پناهگاه های شخصی هستند که ظرافت و عظمت را به نمایش می گذارند. در این مقاله از مان نو به بررسی طراحی حمام و سرویس بهداشتی لاکچری می پردازیم و به شما می گوییم که به چه تجهیزاتی نیاز است.

 

 

ایده های حمام لوکس و سرویس بهداشتی لاکچری

 

 

مسلما همه افراد برای داشتن یک سرویس بهداشتی لاکچری بودجه زیادی برای بازسازی ندارند. با این حال، حتی یک پروژه کوچک بازسازی حمام می تواند استفاده از آن را کاربردی تر، شیک تر و راحت تر کند.

1. نیازها و خواسته های خود را مشخص کنید.

 آیا می خواهید همه چیز را از کف تا سقف تغییر دهید تا یک دستشویی لاکچری داشته باشید یا با چند ایده ساده ظاهری شیک و لوکس به سرویس بهداشتی خود بدهید؟

2. بودجه خود را تعیین کنید.

 با توجه به بودجه خود برنامه ریزی کنید. البته خوب است بدانید که با هزینه کم نیز از طریق طراحی متفکرانه می توانید یک سرویس بهداشتی لاکچری داشته باشید.

3. نحوه طراحی و چیدمان وسایل نیز اهمیت زیادی دارد.

 طرح حمام شما باید بین جذابیت بصری و طراحی کاربردی تعادل ایجاد کند. طراحی حمام و سرویس بهداشتی جادار نه تنها به آرامش کلی فضا می افزاید، بلکه شما فضایی راحت و کاربردی خواهید داشت.

 

 

4. حتما از مصالح باکیفیت استفاده کنید.

سنگ های طبیعی مانند مرمر، گرانیت و تراورتن برای حمام های لاکچری انتخابی عالی هستند. این سنگ ها علاوه بر زیبایی چشمگیر و دوام بالا در برابر ضربه و رطوبت بسیار مقاوم هستند اما قیمت بالایی دارند.

کاشی و سرامیک ها قیمت کمتری دارند و به دلیل تنوع طرح و رنگ ، دست شما برای ایجاد فضایی منحصربه فرد کاملا باز است. شما حتی می توانید برای از چوب های ضد آب برای کفپوش، کابینت ‌ها و قفسه ‌ها استفاده کنید. استفاده از چوب در حمام، گرما و صمیمیت را به فضا القا می‌ کند. پیشنهاد می کنیم  برای کف محصولی را انتخاب کنید که لغزنده نباشد و به راحتی تمیز شود.

5. تاثیر رنگ ها را دست کم نگیرید.

رنگبندی و ترکیب رنگ ها از ایده های موثری است که می تواند بر جذابیت دکوراسیون دستشویی لاکچری شما بیافزاید. طراحان داخلی معتقدند یک پالت رنگی منسجم، پایه و اساس هر سرویس بهداشتی لاکچری پیشرفته است. آنها پیشنهاد می‌کند دو تا سه رنگ مختلف و تغییر سایه‌های آن رنگ‌ها را انتخاب کنید.

نکته کلیدی برای داشتن یک پالت متعادل هنگام ترکیب رنگ های مختلف، انتخاب یک رنگ خنثی، یک رنگ غالب و یک رنگ برجسته است. رنگ‌های خنثی مثل ترکیب سفید و خاکستری، بیشترین استفاده را در دکوراسیون حمام های لوکس دارند. از رنگ هلویی که یکی از ترندهای حمام سال 2024 می باشد و رنگ های نقره ای و طلایی برای جذابیت بیشتر فضا استفاده کنید.

 

 

6. نورپردازی را فراموش نکنید.

با استفاده از نورپردازی مناسب و جذاب سرویس بهداشتی خود را لاکچری و شیک جلوه دهید. معمولا افراد به نورپردازی توجه زیادی نمی کنند در صورتیکه بیشترین تاثیر را بر زیبایی فضا دارد. اگر سقف سرویس بهداشتی شما کاذب است، لامپ های ال ای دی بهترین انتخاب هستند. برای سقف های بلند، لوستر گزینه مناسبی است. و برای نورپردازی روشویی کابینتی نیز می توانید در دو طرف آینه از دیوارکوب های زیبا استفاده کنید.

7. از تجهیزات مدرن و پیشرفته استفاده کنید.

با پیشرفت سریع تکنولوژی، سرویس های بهداشتی هوشمندتر و کارآمدتر از همیشه شده اند. از توالت‌های فرنگی هوشمند گرفته تا دوش‌هایی با فناوری پیشرفته و امکانات قابل تنظیم که راحتی و کارایی را افزایش می‌دهند.

 

 

 

8. از گل ها و گیاهان طبیعی غافل نشوید.

استفاده از گیاهان طبیعی یکی دیگر از ایده های عالی برای تبدیل سرویس بهداشتی معمولی به لاکچری است که بودجه زیادی نیاز ندارد. افزودن گیاهان نه تنها هوا را تصفیه می کند، بلکه با ایجاد حس سرسبزی و طراوت می تواند فضا را آرامبخش و لاکچری نشان دهد. بهتر است گیاه انتخابی خود را با توجه به عواملی مانند نور، محل قرارگیری، میزان رطوبت و دمای سرویس بهداشتی خریداری کنید. گیاه آلوئه ورا، بامبو برگ عبایی، اسپاتی فیلوم، عنکبوتی، سرخس و سانسوریا از بهترین نمونه ها می باشند. 

9. حمام های اسپا مانند

تبدیل حمام خود به یک استراحتگاه لاکچری مانند اسپا ترندی است که در سال 2024 همچنان مورد توجه قرار می گیرد. با ویژگی هایی مانند کف گرم، دوش بخار، و سیستم های رایحه درمانی، می توانید فضایی ایجاد کنید که در آن بتوانید پس از یک روز طولانی استراحت کرده و تجدید قوا نمایید. با استفاده از نور ملایم، رنگ های آرامش بخش و مواد طبیعی فضایی آرام ایجاد کنید.

 

 

10. اکسسوری ها و وسایل تزیینی بسیار تاثیرگذارند.

اگر نمی خواهید برای داشتن یک حمام لاکچری خیلی هزینه کنید، اکسسوری ها را در نظر بگیرید. تزیینات مختلفی مانند جا حوله ای، پرده، جاصابونی، جامسواکی و غیره تاثیر بسیاربزرگی بر ظاهر دکوراسیون سرویس بهداشتی شما می گذارند. امروزه این وسایل در طرح و رنگ های بسیار زیبا و شیک در بازار موجود هستند که می توانید با کمترین هزینه تهیه کرده و از آنها بهترین بهره را ببرید. حتی استفاده از تابلوهای نقاشی یا آثار هنری مثل مجسمه می‌تواند پیشنهاد خوبی باشد.

 

 

نکات مهم در طراحی سرویس بهداشتی لاکچری کوچک

حمام و سرویس های بهداشتی کوچک نیز می توانند با انتخاب طراحی هوشمندانه و رعایت نکات زیر به فضاهایی لاکچری تبدیل شوند.

1. از وسایل و تجهیزات مدرن با امکانات پیشرفته استفاده کنید تا فضای کوچک دستشویی شما ظریف و در عین حال جذاب و شیک دیده شود.

2. حتما روی به حداکثر رساندن گزینه های ذخیره سازی تمرکز کنید تا حمامی دلباز، بدون هیچ نشانه ای از شلوغی و منظم داشته باشید. پیشنهاد می کنم برای این کار از شلف های دیواری و روشویی کابینتی استفاده کنید.

3. با نورپردازی مناسب نه تنها سرویس بهداشتی کوچک لاکچری دارید بلکه فضا نیز بزرگتر دیده می شود.

4. از شیرآلاتی با روکش های طلایی براق و مشکی مات استفاده کنید. این رنگ ها جذابیت بصری ایجاد کرده و تقریباً هر پالت رنگی را تکمیل می کنند. با این جزئیات جزئی، فضای کوچک دستشویی شما گرم و اصیل دیده می شود.

5. از عناصر و گیاهان طبیعی در ترکیب دکوراسیون خود استفاده کنید تا فضایی شاداب و سرزنده داشته باشید همانطور که درعکس دستشویی لاکچری زیر مشاهده می کنید.

 

 

تجهیزات و لوازم حمام پیشرفته در طراحی حمام لاکچری

روشویی کابینتی دوبل دیواری

یک جفت کابینت روشویی دیواری با سطوح صاف و خطوط مینیمالیستی یکی از وسایلی است که در حمام های لاکچری 2024 مورد استفاده قرار می گیرد. این روشویی ها علاوه بر ارائه زیبایی‌ مدرن و تمیز، فضایی از وسعت را به حمام شما القا می کنند. آنها سنگ بنای مناسبی برای طراحی حمام  لوکس و دلنشین هستند. پس اگر قصد بازسازی حمام دارید حتما استفاده از این روشویی ها را در دستور کار خود قرار بدهید.

 

 

آینه های هوشمند

در دنیای امروزی که مردم به دنبال راحتی هستند، آینه های هوشمند نمونه کاملی از ترکیب لوکس و تکنولوژی مدرن هستند. آینه ای را تصور کنید که نه تنها تصویر شما را منعکس می کند بلکه نیازهای شما را نیز برآورده می کند. آینه لمسی هوشمند معمولاً قابلیت نمایش اطلاعات مفیدی شامل ساعت و تقویم، وضعیت آب و هوا، اخبار روز و سایر اطلاعات کاربردی را دارد. حتی برخی از این محصولات با ارائه امکانات آینه آرایش هوشمند مانند نمایش نور مناسب برای شرایط مختلف روز و شب یا نمایش توصیه‌هایی برای استفاده از محصولات آرایشی در آرایش بهتر صورت به شما کمک می‌کنند. از دیگر ویژگی های رایج آینه های هوشمند می توان به اتصال به اینترنت، پخش موسیقی و فیلم، تطبیق با نور محیط و کنترل صوتی اشاره کرد.

 

 

توالت فرنگی بیده دار پیشرفته

برای اینکه یک دستشویی لاکچری داشته باشید، توالت فرنگی بیده دار بخرید. این محصولات دارای شستشوی خودکار می باشند و مصرف آب بسیار کمی دارند. توالت فرنگی بیده دار پیشرفته دارای سیستم تنظیم کننده فشار، دما و جهت پاشش آب هستند. همچنین در برخی مدل ها از سیستم خشک کن خودکار نیز استفاده شده که نیاز به دستمال توالت و معضلات آلودگی بعد از آن را رفع می کند.

 

 

شیرآلات مدرن و شیک

شیرآلات لوکس و زیبا یکی از مهمترین ویژگی های سرویس های بهداشتی لاکچری می باشد. شما نیز می توانید با استفاده از شیرآلات شیک پیشرفته با امکانات مدرن و با کمترین هزینه یک دستشویی لاکچری داشته باشید. حتما درهنگام انتخاب رنگ شیرآلات به سبک و تم رنگ سرویس بهداشتی توجه کنید تا زیبایی ان دوچندان شود.

 

 

استراکچر وال هنگ

یکی دیگر از تجهیزات پیشرفته حمام های لاچری استراکچر وال هنگ می باشد. این محصول همان فلاش تانک هست که پشت دیوار و یا داخل دیوار پنهان شده و بیشتر برای توالت فرنگی های دیواری مورد استفاده قرار می گیرد. استفاده از استراکچر وال هنگ علاوه بر اینکه محیط سرویس بهداشتی را لوکس جلوه می دهد صدای کمی نیز دارد.

 

شما می توانید این محصولات را از سایت مان نو با مناسب ترین قیمت به صورت آنلاین و حضوری  خریداری کنید. تمام محصولات مان نو از برندهای معروف و دارای گارانتی و خدمات پس از فروش می باشد. تنوع محصولات از نظر طرح و رنگ بسیار گسترده است و شما می توانید با مراجعه به سایت و بررسی آنها، محصول مورد نظر خود را سفارش داده و در کمترین زمان درب منزل تحویل کنید. برای مشاوره و دریافت بیشتر با شماره 09124723959 تماس بگیرید.

 

 

نتیجه گیری

برای داشتن یک سرویس بهداشتی لاکچری نیازی به بازسازی حمام نیست و شما می توانید با تغییر وسایل قدیمی و توجه به جزییات با کمترین هزینه یک فضای لوکس داشته باشید. آینه هوشمند، روشویی کابینتی دیواری، شیرآلات مدرن و پیشرفته و توالت فرنگی بیده دار ازجمله  وسایل و تجهیزات پیشرفته ای هستند که می تواند به شما کمک کند. نظر شما چیست؟ تجربه خود را با و کاربران به اشتراک بگذارید.

اشتراک گذاری

نظرات (0)

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ارسال دیدگاه شما با موفقیت انجام شد
نام و دیدگاه خود را وارد کنید