اینستاگرام آپارات یوتیوب

تصور یك حمام لذت بخش

پنجشنبه, 26 فروردین 1400

787 نفر 0 نظر
تصور  یك حمام لذت بخش

شما وقتی به "حمام" فکر می‌کنید چه چیزی از ذهنتان عبور می‌کند؟ آب گرم آرامبخش؟ یک دوش آب سرد در چله تابستان؟ بوی خوب صابون؟

حمام برای هرکدام از ما یک معنی دارد اما همه موافقیم که بعد از روزهای طولانی و سخت، هیچ چیز مثل یک حمام خوب و حتی تصور  یك حمام لذت بخش سر حالمان نمی‌آورد. دکوراسیون حمام نقش موثری را در حال خوب شما دارد. قرن‌ها پیش در چهارده ژوئن، ارشمیدس وقتی در وان حمامش دراز کشیده بود، یکی از بزرگترین کشف‌های تاریخ علم را کرد. او فهمید حجم جسمی که وارد آب میکند را می‌توان با فرو رفتن در آب به دست آورد. او حجم تاج سفارشیِ پادشاه را که داخل آب فرو کرده بود، دقیقاً با حجم قسمتی از بدنش که در آب بود برابر محاسبه کرد و از حمام بیرون دوید. "یافتم، یافتم!" گویان به خیابان رفت و این استحمام، به مهم‌ترین استحمام جهان تبدیل شد. به بهانه روز جهانی حمام با هم با استانداردهای دوش‌های حمام و ویژگی‌های منحصر به فرد دوش شودر آشنا می‌شویم.

حمام لذت بخش

حمام، یک مصرف‌کننده بزرگ منابع آبی

سال گذشته برای کشور ما، یک سال بحران آبی محسوب می‌شد. اما قرن بیست و یکم قرنی پرتهدید برای منابع آبی تمام جهان است و چه بارندگی داشته باشیم و چه نه، باید در تمام جنبه‌های کوچک و بزرگ زندگی‌مان مصرف آب را مد نظر قرار بدهیم. از این روز جهانی حمام شروع کنید و زمان حمامتان را کاهش بدهید. شیرآلات حمام مثل سردوش یا علم‌دوش را تا جایی که لازم دارید باز نگهدارید و آب را بیش از اندازه پرفشار نکنید. شیرآلات خرابی که چکه می‌کنند را تعمیر کنید و صد البته وقت خرید شیرآلات جدید به مصرف آبشان توجه کنید. دوش‌های شودر با طراحی خاص بدنه‌شان رسوب نمی‌گیرند و با پاشش یکنواخت و پرفشار آب، حمامی دلپذیر برایتان رقم می زند. همچنین با سردوش‌های ثابت و متحرک، می‌توانید مطمئن باشید که دوش را هر طور بخواهید تنظیم می‌کنید و همان طور که بخواهید حمام خواهید کرد، شاید درست مثل ارشمیدس! دکوراسیون حمام نقش موثری را در حال خوب و لذت شما از حمام برعهده دارد

دکوراسیون حمام

دوش مان نو، زیبا و دوستدار محیط زیست

شیرآلات مان نو با تولید چندین مدل علم‌ دوش که همه آن‌ها ساختار ارگونومیک و کنترل کیفیت صد در صد دارند، هم تجربه شما را از یک حمام لذت‌بخش تضمین می‎‌کند و هم با کاهش مصرف آب، به یکی از دغدغه‌های مهم شهروندان خانه‌های امروز یعنی محافظت از محیط زیست پاسخ میدهد. این دوش‌ها که در مدل‌های آلما، بارانیا، گاما، لوبک، دلتا، بالتیک، ایدل، آمور و لیدو طراحی شده‌اند، رنگ‌های متنوعی دارند و در هر فضایی با هر سلیقه‌ای می‌توانند فضای حمام شما را تغییر بدهند. و البته دوش‌های توکار شودر مثل مدل رومر، با طراحی متفاوت و کاربردی‌شان فضای بسیار کمی از حمام را اشغال خواهند کرد تا هر طور که می‌خواهید فضا را طراحی کنید. چه چیزی بهتر از تصور  یك حمام لذت بخش و حمام در فضایی زیبا و دوست‌داشتنی با خیال راحت از مصرف آب؟

دوش حمام مان نو

 

اشتراک گذاری

نظرات (0)

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ارسال دیدگاه شما با موفقیت انجام شد
نام و دیدگاه خود را وارد کنید