اینستاگرام آپارات یوتیوب

چینی بهداشتی چطور به دکوراسیون منزل کمک می کند

پنجشنبه, 26 فروردین 1400

818 نفر 0 نظر
چینی بهداشتی چطور به دکوراسیون منزل کمک می کند

امروز می خواهیم درباره کوچکترین فضای خانه و یا شاید کوچکترین اتاق منزل با شما صحبت کنیم. وقتی می گوییم کوچکترین اتاق کجا به ذهنتان می رسد؟ شاید تعجب کنید اگر بگوییم می خواهیم درباره  دکوراسیون سرویس بهداشتی حرف بزنیم به ویژه درباره چینی بهداشتی و نقش آن در دکوراسیون منزل .

سرویس بهداشتی در منزل بسیار پر رفت و آمد و اتفاقا در دید است. ممکن است مهمان داشته باشید و به آشپزخانه و حتی اتاق های شما ورود پیدا نکند اما او یکبار هم شده به سرویس بهداشتی منزل شما سر میزند. پس حمام و دستشویی را دست کم نگیرید. زیبایی و دکوراسیون آنها و حتی متراژ و نوع متریال مصرفی بسیار تاثیرگذار است.  شاید حمام کردن ما مدت زمان زیادی طول نکشد و توجه چندانی به دکوراسیون حمام و سرویس بهداشتی خانه که معمولا در یک مکان قرار می گیرند نمی کنیم. حتی اگر حمام خانه ما لوکس و تجملی هم باشد بازهم برای ما انگیزه ای ایجاد نمی کند تا مدت زمان بیشتری را در آن سپری کنیم. اما بدون شک همین مدت زمان کوتاهی که قرار است در این مکان بگذرانیم باید همراه با آرامش و لذت باشد. حتی اگر فقط برای شست و شوی صورت، آرایش کردن یا دوش گرفتن از آن استفاده می کنیم. وجود یک حمام زیبا و آرامش بخش، احترام و امتیاز مثبتی است که ما برای خود قائل می شویم. پس این نکته را در نظر بگیرید که دکوراسیون حمام و دستشویی امتیاز مثبتی است که ما برای خودمان قائل می شویم.

دکوراسیون حمام

 

یکی از مواردی که در دکوراسیون سرویس بهداشتی بسیار بسیار حائز اهمیت است نوع و شکل چینی بهداشتی مصرف و کار گذاشته شده است.  یک ضرب المثل زیبا و شیرین و رسا در زبان پارسی وجود دارد "هر چی پول بدی  آش می خوری" حتما در این مجال و خرید چینی آلات و دکوراسیون سرویس بهداشتی هم مصداق دارد. وقتی به بازار برای خرید دکوراسیون سرویس بهداشتی و به ویژه چینی آلات سرویس بهداشتی سر بزنیم متوجه انواع آن و برحسب نوعش قیمت های متنوع می شویم. این ما هستیم که در نهایت انتخاب می کنیم.   ولی در نظر بگیرید که فقط به این خاطر که کوچک ترین اتاق در خانه است تزیین دکوراسیون حمام آسان نیست برعکس، باید با دقت تمام جزئیات را برای اجتناب از مشکلات در آینده درنظر بگیرید. تزیین خانه جنبه های زیادی دارد و شما باید مراقب تمام جزئیات باشید این موردی است که در تمام اتاق های خانه، حتی برای حمام ، صدق می کند.

می توانیم در مجلات دکوراسیون و یا بروشورهای تبلیغاتی شرکت هایی که اقلام حمام را می فروشند، طرح های زیبا و مد روز را بینیم اما هنگام انتخاب و خرید دکوراسیون حمام باید به  تعمیر آن ها نیز فکر کنیم و برای اجتناب از این دردسر از خدمات پس از فروش آنها مطمئن شویم. این اولین نکته و مهمترین نکته است. چون دکوراسیون سرویس بهداشتی ارتباط مستقیم با آب و نم دارند پس ابتدا از کیفیت و تعمیرپذیری و خدمات پس از فروش آنها مطمئن شوید. اگر دوست دارید بدانید که مهمترین نکات برای خرید شیرآلات حمام و منزل چیست این مقاله را مطالعه کنید.

بررسی نکات بیشتری راجع به دکوراسیون و چینی آلات حمام 

در هنگام ساخت حمام باید آنچه را که نیاز دارید در نظر بگیرید، اینکه چه وسایلی نیاز دارید و مهم تر از همه، اندازه گیری حمام. لازم نیست میزآرایش را در فضای آن تعبیه کنید. مفید نخواهد بود. گاهی اوقات مشاهده می کنید که در به طور کامل باز نمی شود زیرا توالت در پشت آن قرار دارد و مهمتر از همه جایگذاری چینی روشویی است. واقعا دردسر است اگر فضای دستشویی را با تعبیه روشویی خراب کنید. همچنین اگر خانه بزرگی ندارید یک حمام خیلی بزرگ را طراحی نکنید. بهتر است فضای کم حمام و دستشویی و نیاز به جای بیشتری دارید از درهای کشو دار استفاده کنید که بسیار مفید هستند. در این حالت در مشورت با نجار خود تردید نکنید.

مورد بسیار مهم نقش دکوراسیون و چینی آلات حمام و دستشویی ایمنی آن در منزل است. بسیاری از حوادث خانگی در سرویس بهداشتی اتفاق می افتد. البته اکثر آن ها به دوش و کف مرطوب مربوط می شوند. یعنی شیرآلات و چینی و سرامیک کف بسیار مهم هستند. پس کاشی های ضد لغزش کار بگذارید. مراقب بچه های کوچک و به فکر آنان باشید. احتیاط لازم را در دکوراسیون برای امن نگهداشتن آنان رعایت کنید. گاهی اوقات با قالیچه مخصوص سرویس بهداشتی خیلی از این مسائل حل می شود چون مانع از لیز خوردن و بروز حوادث جدی می شود

نکته بعدی راجع به تهویه و نورپردازی مناسب این فضاست. این یک مورد اساسی برای دکوراسیون حمام است و می تواند یکی از اشتباهاتی باشد که هنگام دکوراسیون حمام انجام دهید، که تعمیر آن برایتان مشکل است. حمام باید دستگاه تهویه داشته باشد تا بتواند آن را مداوم تهویه کند.وجود هواکش و نورپردازی عامل کلیدی در دکوراسیون است. باید کافی باشد اما نه بیش از اندازه. تجربه می گوید لامپ را در نزدیکی آینه و دوش نصب کنید.

و باز هم نسبت به تجملات بیش از حد باید مراقب بود. اگر وسایل و یا تزیینات را به وفور در نظر بگیرید تاثیر منفی بر تصویر حمام خواهد داشت. به دنبال تعادل باشید. از معجزه آیینه در این فضا غافل نشوید.

بالاتر هم از نقش کیفیت در دکوراسیون گفتیم. مواد ضد آب در حمام بهتر عمل می کنند. برای انتخاب صحیح مواد باید بدانید چوب ساج انتخاب خوبی برای حمام است زیرا در برابر آب مقاوم است. کاشی های سرامیکی و چینی برای حمام فوق العاده اند. استفاده از لوله های آب باکیفیت پایین در حمام، می تواند باعث نشت آب شده و هزینه زیادی برای شما در پی داشته باشد.

ایده های منحصر به فرد در دکوراسیون حمام  و چینی بهداشتی

تا اینجا پی بردید که دکوراسیون حمام و سرویس بهداشتی از بخش های مهم دکوراسیون است که در اغلب موارد نادیده گرفته میشود اما لازم است که بدانید دکوراسیون این بخش از خانه تاثیر زیادی در دکوراسیون کلی خانه دارد. پس از بذل توجه و وقت به دکوراسیون حمام و انتخاب چینی بهداشتی دریغ نفرمایید چرا که ساخت و طراحی این فضا به عنوان عرصه بهداشتی در منزل و نقش مهم آن مستلزم توجه بیشتری است. برای دکوراسیون حمام و انتخاب چینی بهداشتی به متریال، رنگ ها و نیازهای افراد توجه کنید تا فضایی گرم و آرامش بخش بسازید. این را هم بگوییم که تغییر دکوراسیون حمام ممکن است به تغییر لوله های آب و جای آنان شود و این خیلی وقت گیر و هزینه بر است پس بهتر است همان ابتدا همه چیز را به دقت در نظر بگیرید.

در انتها با هم چند نمونه دکوراسیون حمام و دکوراسیون دستشویی می بینیم:

دکوراسیون سرویس بهداشتی

 

دکوراسیون حمام و سرویس بهداشتی

اشتراک گذاری

نظرات (0)

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ارسال دیدگاه شما با موفقیت انجام شد
نام و دیدگاه خود را وارد کنید