اینستاگرام آپارات یوتیوب

آیا شیرآلات سفید رنگشون میره؟ (مزایا و معایب شیرآلات سفید)

ﺳﻪشنبه, 18 مهر 1402

7384 نفر 0 نظر
آیا شیرآلات سفید رنگشون میره؟ (مزایا و معایب شیرآلات سفید)

شیرآلات سفید زیبا هستند و استفاده از آنها برای تکمیل دکوراسیون خانه اگرچه ایده خوبی به نظر برسد، اما نکاتی وجود دارد که باید قبل از این انتخاب بدانید. مهمترین مزایای شیرآلات سفید قابلیت ترکیب با طیف گسترده ای از طرح های رنگی و مقاومت در برابر ظاهر شدن اثر انگشت و لکه های آب بر روی آنهاست. در مقابل قیمت بالا و امکان تغییر رنگ این محصول به مرور زمان از معایب شیرآلات سفید رنگ محسوب می شود.

 

 

این روزها مدل های متنوعی از این محصول در بازار موجود است که هر روز افراد بیشتری به آنها توجه می کنند. در این مقاله سعی کرده‌ایم به سؤالات شما و اینکه شیرالات سفید خوبه یا استیل، به‌صورت تخصصی پاسخ دهیم. با ما همراه شوید.

 

شیرآلات سفید بهتره یا استیل؟

امروزه شیرآلات مختلفی در بازار وجود دارد. یکی از پرطرفدارترین انواع این محصول شیرآلات سفید و استیل می باشد. کیفیت و کاربرد این دو محصول بسیار شبیه به هم بوده و تنها از نظر ظاهری به دلیل نوع آبکاری انجام شده با هم تفاوت دارند. مدل های سفید ظاهری زیبا و مدرن دارند و برای فضاهایی با دکوراسیون معاصر و مینیمال مناسب هستند.

شیرآلات سفید برای خانواده های شلوغ و افرادی که زمان کافی برای تمیز کردن ندارند، بهترین انتخاب است زیرا اثر انگشت دست و لکه های آب بر روی آنها باقی نمی ماند. شیرآلات استیل ظاهر ساده تری دارند و با قیمت مناسب به فروش می رسند. توجه داشته باشید که کیفیت شیرآلات به نوع برند و جنس آنها بستگی دارد.

 

 

شیرآلات سفید بهتره یا استیل

 

مزایا و معایب شیرآلات سفید رنگ

برخی از مردم رنگ سفید را دوست دارند و این قابل درک است. ظاهر تمیزی دارد و می‌تواند فضا را روشن‌ و بزرگتر نشان دهد. هرچند این مدل نیز مانند هر محصول دیگری مزایا و معایب منحصر به فرد مخصوص به خود را دارد که ابتدا در اینجا به مزایای ان اشاره می کنیم.

 

1. آنها شیک، براق و مدرن هستند. رنگ سفید آن حس پاکیزگی و نشاط را به فضا منتقل می‌کند. وقتی صحبت از طراحی داخلی می شود، استفاده از رنگ سفید یک روش عالی برای ایجاد کنتراست و در عین حال حفظ زیبایی مدرن یا صنعتی است.

 

2. آنها زیبا هستند و به‌ راحتی تمیز می‌شوند. از آنجا که در این شیرآلات، اثر انگشت و لکه‌های آب نمی‌ماند، این محصول در مناطقی مانند شهرهای جنوب و شمال ایران که میزان رسوبات آب بالایی دارند، بسیار مناسب است.

 

3. سفید، رنگ خاصی است که با اکثر رنگ‌ها ست می‌شود لذا شما در انتخاب سایر لوازم روشویی، حمام، سرویس بهداشتی و آشپزخانه بسیار انتخاب خواهید داشت. رنگ سفید می‌تواند به‌ خوبی با مابقی دکوراسیون با رنگ‌های دیگر ترکیب شود.

 

4. در انتخاب شیرهای سفید ظرف‌شویی مدل‌ها و سبک‌های جذابی وجود دارد. بعضی شبیه گل هستند. برخی دیگر خطوط طولانی و مستقیمی دارند.

 

شیرآلات سفید

 

نکته: برای تمیز کردن این محصولات از مایع ظرف‌شویی استفاده کنید. مایع ظرف‌شویی ضمن براق کردن آسیبی هم به آن وارد نمی‌کند. شما می‌توانید با کمک یک اسفنج و یا دستمال نرم که به مقداری محلول مایع ظرف‌شویی و آب آغشته کرده‌اید به‌راحتی شیرالات سفید خود را تمیز و براق کنید.

 

 

معایب شیرآلات سفید

یکی از مهمترین معایب این محصولات قیمت بالای آنهاست. مدل های برنجی سفید نسبتاً گران هستند زیرا آبکاری آنها نسبت به مدل های کرومی دشوارتر است.

به طور کلی این محصولات از آلیاژ برنج، پلاستیک، چینی و سرب خشک ساخته می شوند. هر کدام از این انواع جنس ها یا پوشش ها مزایا و معایب خاص خود را دارند.

مدل های چینی این محصول شکننده هستند و نباید به آنها ضربه وارد شود.

نمونه های پلاستیکی سفید ممکن است به مرور زمان فرسوده و در اثر سرد و گرم شدن دچار شکستگی شوند.

مدل سرب این محصولات شاید قیمت کمتری داشته باشد اما می تواند سلامت افراد را به خطر بیندازد. اگر سرب به مرور زمان خورده و وارد جریان آب آشامیدنی شود.

بهترین ماده آلیاژ استاندارد شمش برنج است. آلیاژ شمش برنج از 60-58 درصد مس، 38 درصد روی و کمتر از 2.5 درصد سرب تشکیل شده است. محصولات برنجی بسیار بادوام هستند و هیچ خطری برای سلامتی ندارند.

 

شیر ظرفشویی سفید

 

معایب شیرآلات سفید طلایی

اکثر مدل های شیرآلات سفید موجود در بازار به صورت ترکیبی طراحی شده اند. یعنی در این محصولات از رنگ های دیگری مانند طلایی و نقره ای نیز استفاده شده که زیبایی آن ها را چندین برابر کرده است. البته این محصولات بسیار درخشان و لوکس به نظر می رسند ولی نسبت به دیگر مدل ها قیمت بالاتری دارند که از معایب آنها محسوب می شود.

 

 

شیرالات سفید طلایی

 

آیا شیرآلات سفید رنگشون میره؟

این سوالی است که تقریبا برای بیشتر خریداران پیش می آید و ابهام در این مورد باعث می شود که در هنگام خرید دچار تردید شوند. واقعیت این است که احتمال کدر شدن و تغییر رنگ به کیفیت آنها دارد. یعنی این احتمال وجود دارد مدلهایی که آبکاری خوبی روی آن ها انجام نشده است به مرور زمان کدرشده و مانند روز اول درخشان به نظر نرسند.

همچنین استفاده از مواد شوینده شیمیایی و قوی نیز می تواند باعث تغییر رنگ آنها شود. خوب است بدانید این محصولات براحتی با اسفنج و مایع ظرفشویی تمیز می شوند و نیازی به مواد شیمیایی و قوی نیست.

 

نکته: شیرآلات سفید نسبت به محصولات نقره ای در برابر کدر شدن مقاومت بیشتری دارند.

 

نتیجه گیری

شیرآلات سفید ظاهر زیبا و شیکی دارند و آثار انگشت و لکه آب بر روی آنها باقی نمی ماند. البته در کنار این مزایا، نسبتا گران هستند که از معایب شیرآلات سفید رنگ محسوب می شود. این نوع شیرآلات با جنس های متفاوتی در بازار عرضه می شوند. بهترین جنس، آلیاژ شمش برنج استاندارد می باشد که دارای مس، روی و زیر 2.5 درصد سرب است.

امیدوارم این مطلب برای شما مفید بوده باشد. لطفا نظرات و پیشنهادات خود را درباره استفاده و خرید هر یک از این محصولات با ما و کاربران به اشتراک بگذارید.

 

شیرالات سفید خوبه یا استیل؟

مدلهای سفید ظاهری مدرن دارند و در برابر لکه های آب و اثر انگشت مقاوم هستند. شیرآلات استیل براق و درخشان تر به نظر می رسند و از نظر مدل بسیار متنوع هستند. شیرآلات استیل برای محیط های اداری گزینه بهتری می باشند.

 

شیرآلات سفید رنگ چه معایبی دارند؟

این محصولات نسبتا قیمت بالاتری دارند و در صورت استفاده از مدلهای بی کیفیت و استفاده از مواد شیمیایی و قوی برای شستشو، احتمال دارد به مرور زمان تغییر رنگ دادن و کدر شوند.

 

 

اشتراک گذاری

نظرات (0)

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ارسال دیدگاه شما با موفقیت انجام شد
نام و دیدگاه خود را وارد کنید