اینستاگرام آپارات یوتیوب

بهترین توالت فرنگی موجود در بازار چه مارکیه؟

چهارشنبه, 25 مرداد 1402

12321 نفر 4 نظر
 بهترین توالت فرنگی موجود در بازار چه مارکیه؟

توالت فرنگی از مهمترین وسایلی است که برای هر سرویس بهداشتی لازم و ضروری می باشد. اگر شما هم قصد خرید بهترین توالت فرنگی جدید را دارید، باید مطمئن شوید که بهترین مارک توالت فرنگی را با توجه به نیاز خود انتخاب می کنید. بهترین برند توالت فرنگی محصولاتی تولید می کند که نه تنها ظاهری زیبا و مدرن دارد بلکه از نظر قدرت شستشو و عملکرد نیز عالی هستند. متاسفانه با وجود برندهای مختلف موجود در بازار، انتخاب مناسب کمی دشوار است. ما در این مطلب از مان نو لیستی از 5 برند برتر موجود در بازار را برای شما آماده کرده ایم تا در انتخاب بهترین مارک توالت فرنگی ایرانی به شما کمک کنیم. همچنین در ادامه نکات مهم در خرید توالت فرنگی را با شما در میان می گذاریم.

 

 

توالت فرنگی چه مارکی خوبه؟

معمولا اولین سوالی که ذهن خریداران را قبل از هر چیزی به خود مشغول می کند، این است که در حال حاضر بهترین مارک توالت فرنگی موجود در بازار چیه؟ شرکت های گلسار، چینی کرد، مروارید، گاتریا و ایساتیس، برترین برندهای توالت فرنگی در بازار هستند که از نظر کیفیت و تنوع مدل و رنگ با برندهای خارجی رقابت نزدیکی دارند و توانسته اند نظر مشتریان را به سوی خود جلب کنند.

 

بهترین توالت فرنگی

 

​بهترین مارک توالت فرنگی ایرانی

توالت فرنگی برند گلسار

شرکت گلسار فارس به عنوان بهترین برند توالت فرنگی ایرانی در صدر لیست ما قرار می گیرد. توالت های فرنگی گلسار تنوع بالایی دارند و در انواع طرح‌های مدرن و کلاسیک تولید و به بازار عرضه می‌شوند. برند گلسار کار خود از سال 1363 در فارس اغاز کرد و اکنون با تولید ۱۷۰۰۰ تن در سال، یکی از بزرگترین رقبای محصولات خارجی، در صنعت توالت و چینی بهداشتی است. شرکت گلسار، خود را به عنوان بهترین برند این گونه معرفی می کند “شرکت گلسار فارس، با بهره‌مندی از نیروهای متخصص و دانش فنی بالا، و با اتکا به تجربیات و یادگیری‌های حاصل از رقابت و حضور مؤثر در بازارهای داخلی و خارجی، ارتقاء کیفیت محصولات و گسترش کمی تولیدات را سرلوحه حرکتهای آتی خود قرار داده است.”

ویژگیها

  • توالت فرنگی های گلسار همراه با لعاب ایرانی دو بار پخت با کیفیت و آنتی باکتریال تولید شده اند که علاوه بر اینکه دوام بالایی دارند، بعد از سال‌ها استفاده، زیبایی و سفید خود را همچنان حفظ کند.
  • کلیه توالت فرنگی های گلسار همراه با سیستم های تخلیه ریزشی، آبشاریف واترجت و توربوجت نیز تولید می شوند.
  • مدل‌های جدیدتر توالت فرنگی های این برند از نوع تخلیه مكشی (واش دان) می‌باشد كه تخلیه را قوی‌تر و سریع‌تر انجام می‌دهد.
  • قیمت مناسب و گارانتی 12 ماهه

 

 

گلسار، بهترین برند توالت فرنگی

 

توالت فرنگی برند چینی کرد

توالت فرنگی چینی کرد را از این جهت می توانیم به عنوان بهترین مارک توالت فرنگی ایرانی نام ببریم که علاوه بر قیمت کاملا مناسب از نظر کیفیت کاملا با برندهای خارجی در رقابت نزدیک است. این شرکت بنام و مشهور در سال ۱۳۶۲ شروع به فعالیت کرد و توانست در طول این سالها با به کارگیری تجهیزات مدرن، مواد اولیه مرغوب و بیش از ۱۲۰۰ نیروی متخصص، بهترین محصولات خود را در مدل های توالت فرنگی یک تکه، دو تکه و وال هنگ روانه بازار ایران کند.

ویژگیها

  • دارای انواع سیستم تخلیه ریزشی، گردابی، واتر جت و توروبوجت بی صدا
  • کیفیت لعاب بسیار بالا با شفافیت و سطح یکنواخت
  • قابل انتخاب در فلاش تانک یک زمانه و دو زمانه
  • دارای نشان استاندارد ایران

 

 

توالت فرنگی چه مارکی خوبه، توالت فرنگی چینی کرد

 

توالت فرنگی برند مروارید

در پاسخ به سوال برخی افراد که توالت فرنگی خوب چی بخرم؟ باید بگویم توالت فرنگی مروارید یکی از بهترین برندهای موجود در بازار می باشد که به دلیل استفاده از مرغوب ترین تکنولوژی ها چون ریخته گری کم فشار و فشار قوی و… در فرآیند تولید، کیفیت محصولاتش تضمین شده است تا جاییکه می تواند با نمونه های خارجی رقابت کند. برند مروارید از سال 1368 فعالیت حرفه ای خود را در زمینه ی تولید چینی بهداشتی آغاز کرده س از 22 سال زحمت و تلاش بی وقفه امروزه در زمینه بهترین برند های تولید کننده محصولات سرویس بهداشتی در بازار ایران قرار میگیرد و محصولات آن به دیگر کشور هایی چون عربستان ، نیجریه و.. نیز صادر می شود .

ویژگیها

  • دارای انواع سیستم های تخلیه چون آبشاری، گردابی، واترجت و توربوجت
  • دارای انواع گواهینامه های استاندارد روز دنیا چون ISO9001 ,ISO14001 ,OHSAS18001 و گواهی استاندارد CE اروپا
  • استفاده از از لعاب مرغوب و کاملا یکدست در تولید توالت های فرنگی

 

توالت فرنگی مروارید

 

توالت فرنگی برند گاتریا

گاتریا همانند برندهای مروارید و گلسار را می توانیم به عنوان بهترین مارک توالت فرنگی ایرانی نام ببریم. البته برند گاتریا نسبت به برندهای دیگر موجود در این لیست سابقه کمتری دارد ولی از همان ابتدا توانست با تولید محصولات با کیفیت، تنوع قابل قبول و قیمت مناسب خود را در کنار برترین برند ها نیز قرار دهد.

ویژگیها

  • استفاده از لعاب باکیفیت، آنتی باکتریال، ضدخش و لک
  • تنوع سیستم تخلیه ریزشی، آبشاری، واترجت و توروبوجت
  • دارای استاندارد ایران و گواهی
  • تنوع مدل، ابعاد و سبک ISO9001
  • استفاده از مرغوب و تکنولوژی روز
  • همکاری با طراحان بنام ترکی و ایتالیایی

 

 

توالت فرنگی گاتریا خوبه

 

توالت فرنگی برند ایساتیس

آخرین شرکتی که در انتهای لیست ما به عنوان برترین برند توالت فرنگی قرار می گیرد، توالت فرنگی ایساتیس می باشد. شرکت ایساتیس فعالیت خود را از سال 1380 در یزد آغاز کرده و توانسته است یکی از موفق ترین برندها در تولید محصولات چینی بهداشتی باشد و محصولات با کیفیتی را مطابق با استانداردهای جهانی به بازار عرضه کند.  این شرکت با هدف رعایت اصول و معیارهای زیست محیطی و صرفه جویی در مصرف آب، ترکیبی از کیفیت پایدار و… کار خود را شروع کرد.

ویژگیها

  • دارنده تندیس طلایی کیفیت در سطح ملی
  • طراحی خوب در مدل های جدیدتر
  • کیفیت خوب و قابل قبل
  • تنوع محصول

 

توالت فرنگی ایساتیس خوبه

 

راهنمای خرید توالت فرنگی (نکات مهم)

اگر به دنبال بهترین توالت فرنگی برای حمام خود هستید، در اینجا چند نکته مهم وجود دارد که فکر می کنیم باید قبل از تصمیم گیری نهایی در نظر بگیرید.

1. مدل توالت فرنگی

این محصولات در مدل های یک تکه، دوتکه و دیواری در بازار موجود می باشند. یکی از نکات خرید توالت فرنگی این است که باید برای انتخاب مدل توالت فرنگی علاوه بر سلیقه و نیاز خودتان به فضای حمام نیز توجه داشته باشید. بسیاری از مدل های جدید توالت فرنگی دارای طراحی یکپارچه مخزن و کاسه هستند که تمیز کردن آنها را نسبتاً آسان می کند. البته هنوز توالت های دو تکه در بازار وجود دارند که دارای مخزن جدا از کاسه هستند. این مدلها بیشتر به سبک کلاسیک هستند و تمیز کردن انها کمی سخت است. توالت فرنگی دیواری یک انتخاب عالی محسوب می شوند زیرا ظاهری زیبا و مدرن دارند، جای کمی را می گیرند و از همه مهمتر تمیز کردن آنها بسیار آسان است.

 

پیشنهاد میکنم بخوانید: انواع توالت فرنگی (0 تا 100 آنچه باید قبل از خرید بدانید)

 

2. شکل کاسه توالت فرنگی (توالت فرنگی بیضی یا مستطیلی یا گرد؟)

بیشتر صندلی های توالت گرد، بیضی یا مستطیلی هستند. توالت های گرد اگرچه جای کمی می گیرند ولی نشستن بر روی انها راحت نیست. اما در مورد توالت فرنگی بیضی یا مستطیلی، یکی از نکات مهم در خرید توالت فرنگی که باید در نظر بگیرید، اندازه فضای سرویس بهداشتی شما است. توالت های مستطیلی جادار و برای نشستن راحت هستند ولی جای زیادی را اشغال می کنند. درحالیکه توالت های بیضی برای حمام های کوچک یک انتخاب عالی محسوب می شوند و راحتی را بدون اشغال فضای زیادی فراهم می کنند.

 

3. مکانیسم سیستم تخلیه

از دیگر نکات مهم در خرید توالت فرنگی توجه به نوع سیستم تخلیه است. به طور کلی چهار نوع سیستم تخلیه شامل ریزشی، گردابی، واترجت و توربوجت داریم. سیستم تخلیه ریزشی و گردابی صدای زیاد و مصرف اب بالایی دارند. ولی واترجت و توربوجت که از جدیدترین و پیشرفته ترین سیستم های تخلیه توالت فرنگی می باشند صدای خیلی کمی دارند و با وجود مصرف کم اب، تخلیه به سرعت انجام می گیرد.

 

4. بررسی ابعاد و آکس

از دیگر نکات خرید توالت فرنگی که باید به ان توجه ویژه ای داشته باشید، بررسی ابعاد و آکس توالت فرنگی است. قبل از هر انتخابی باید به مساحت سرویس بهداشتی و محل اتصالات دقت کنید. معمولا طول استاندارد توالت های فرنگی حدودا 55 تا 75 سانتی متر می باشد و آکس توالتی که انتخاب می کنید هم باید کمتر و یا مساوی آکس فضای شما باشد.

 

نتیجه گیری

مسلما اگر به قصد خرید توالت فرنگی سری به بازار یا فروشگاههای اینترنتی بزنید، با برندهای مختلفی از این محصول روبرو خواهید شد که انتخاب بهترین توالت فرنگی از بین انها اصلا کار آسانی نیست. در این مطلب از مان نو 5 تا از بهترین برندهای توالت فرنگی را به شما معرفی کرده ایم تا راحت تر تصمیم بگیرید. همچنین در ادامه به بررسی چند مورد از نکات مهم در خرید توالت فرنگی پرداختیم. در اینجا از شما می خواهیم که اگر بنا بر تجربه برندی مورد نظر شما وجود دارد که می تواند در لیست بهترین مارک توالت فرنگی قرار بگیرد، با ما در میان بگذارید.

 

شما می توانید در فروشگاه اینترنتی مان نو، آخرین لیست قیمت توالت فرنگی از برترین برندها را با بیشترین تخفیف مشاهده و خرید نمایید. برای مشاوره و اطلاعات بیشتر می توانید با شماره 02188618966 تماس بگیرید.

اشتراک گذاری

نظرات (4)

منیره

بهترین مارک توالت فرنگی ایرانی چیه؟

پنجشنبه, 2 شهریور 1402

مدیریت سایت

پنجشنبه, 2 شهریور 1402

توالت فرنگی گلسار، چینی کرد، مروارید، گاتریا و ایساتیس از برترین برندهای بازار می باشند.

شیوا

توالت فرنگی گاتریا خوبه؟

پنجشنبه, 2 شهریور 1402

مدیریت سایت

پنجشنبه, 2 شهریور 1402

گاتریا یک برند ایرانی است که از طراحان و متخصصین کشور ترکیه و ایتالیا جهت تولید و طراحی محصولات خود استفاده می کند. تمام توالت فرنگی های این برند دارای لایه لعاب باکیفیت با خاصیت آنتی باکتریال، ضدخش و ضدلک هستند. محصولات گاتریا 5 سال گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش دارد.

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ارسال دیدگاه شما با موفقیت انجام شد
نام و دیدگاه خود را وارد کنید